نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴

فاز دوم بتای نقشه Savage بازی PlayerUnknown's Battlegrounds تایید شد

کمپانی پابجی کورپ اعلام کرد که این هفته بتای دیگری برای نقشه Savage بازی PUBG برگزار خواهد شد.

در ماه جاری شاهد برگزاری فاز اول بتای نقشه جدید بازی PUBG که با نام Savage شناخته می‌شود، بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به زودی بتای دیگری برای این نقشه برگزار خواهد شد و فرصت دیگری برای بازیکنانی که شانس تجربه آن در فاز اول بتا را نداشته‌اند، فراهم می‌کند. طبق اعلام کمپانی پابجی کورپ، فاز دوم آزمایش نقشه Savage این هفته آغاز خواهد شد و به زودی کلیدهای بتای بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید که برای تجربه آزمایشی این نقشه ثبت نام کنید، کمپانی پابجی کورپ در ساعت ۱۶:۳۰ امروز سایت ثبت نام خود را مجددا فعال می‌کند و کسانی که در فاز اول بتا ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت کلید بتا اقدام کنند. همچنین اگر در فاز اول بتا ثبت نام کرده‌اید و در حال حاضر یک کلید بتا دارید، می‌توانید بدون ثبت نام مجدد به تجربه نقشه Savage بپردازید. شایان ذکر است که ثبت نام برای دریافت کلید بتا در ساعت ۱۶:۳۰ بیست و هشتم فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) پایان خواهد یافت.

فاز دوم بتا در ساعت ۵:۳۰ بیست و هشتم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۵:۳۰ سی فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) ادامه خواهد یافت. وب‌سایت گیم‌اسپات در فاز اول بتای نقشه Savage شرکت کرده بود و تجربه گیم‌پلی این نقشه را نسبت به دو نقشه دیگر PUBG متفاوت عنوان می‌کند. این نقشه مساحتی چهار کیلومتر در چهار کیلومتر دارد که کوچک‌تر از دو نقشه قبلی است و این موضوع به مبارزات نزدیک و سریع‌تر می‌انجامد. همچنین وب‌سایت گیم‌اسپات اظهار داشته است که تجربه این نقشه را بیشتر به بازی Fortnite نزدیک می‌بیند.

PlayerUnknown

در دیگر اخبار مرتبط متوجه شدیم که دارندگان کنسول ایکس باکس وان به زودی می‌توانند بازی PUBG را به رایگان تجربه کنند. کاربران ایکس باکس لایو گلد می‌توانند از تاریخ سی فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت‌ماه (۱۹ تا ۲۲ آوریل) به صورت رایگان به تجربه تمام حالت‌های بازی PUBG بپردازند. همچنین بسته الحاقی جدیدی برای نسخه Xbox One بازی معرفی شده است که شامل تعدادی آیتم تزئینی است. کمپانی مایکروسافت نیز به تازگی از انتشار نقشه Miramar در ماه می (اردیبهشت-خرداد) برای نسخه کنسولی بازی خبر داده است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به‌ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده