// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

جزئیات آپدیت آینده بازی Sea of Thieves با نام The Hungering Deep منتشر شد

استودیو ریر جزئیات آپدیت آینده بازی Sea of Thieves را منتشر کرد که در جریان آن شاهد اضافه شدن دشمنی جدید به بازی هستیم.

بازی Sea of Thieves در زمان عرضه‌اش با کمبود محتوا روبه‌رو بود و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، ظاهرا استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، قصد دارد این کمبودها را جبران کند.

استودیو ریر اخیرا لیست برنامه‌های خود برای بازی Sea of Thieves روی ایکس باکس وان و کامپیوتر را منتشر کرده است. در جریان این لیست شاهد آپدیت‌هایی هستیم که در طول سال منتشر خواهند شد و هرکدام دارای  یک سری رویدادهای هفتگی با اهداف و پاداش‌های متنوع هستند. همچنین تمامی این محتویات بازی نیز رایگان خواهند بود.

در این میان، اولین بروزرسانی بزرگ بازی در ماه می (اردیبهشت-خرداد) منتشر خواهد شد و The Hungering Deep نام دارد. در جریان آپدیت ذکر شده، شاهد اضافه شدن یک تهدید هوش مصنوعی جدید به بازی هستیم و همچنین پاداش‌های بیشتر و مکانیزم‌های جدیدی به بازی افزوده می‌شوند. در ادامه و در فصل تابستان آپدیت Cursed Sails برای بازی Sea of Thieves عرضه می‌شود که حاوی کشتی‌های جدیدی است و به دنبال آن، بروزرسانی Forsaken Shores از راه خواهد رسید که محیط‌های جدیدی را به دنیای بازی اضافه می‌کند. همچنین پس از این سه آپدیت ذکر شده، سه بروزرسانی دیگر نیز تا پایان سال ۲۰۱۸، برای بازی Sea of Thieves عرضه خواهد شد.

در ادامه استودیو ریر اعلام کرده که محتویات در نظر گرفته‌شده برای آپدیت‌های بازی Sea of Thieves با توجه به بازخوردهای کاربران و نیازهای‌شان از دنیای بازی بوده است. البته این تمام کارهایی نیست که استودیو ریر برای بازی انجام داده یا قصد انجام دادن‌شان را دارد؛ ریر پس از عرضه بازی سعی کرد با انتشار آپدیت‌هایی مشکلات سرور و اتصالات بازیکنان و باگ‌های بازی را رفع کند و از طرفی اعلام کرد که مجازات‌هایی برای مردن بازیکنان در نظر گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده