// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال معرفی DOOM II در نمایشگاه E3 2018

پیت هاینز در گفت و گوی اخیر خود اشاره‌هایی به دنباله‌ی بازی DOOM داشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا سایت دوال شاکرز با پیت هاینز، معاون ارشد بخش بازاریابی کمپانی بتسدا (Bethesda)، گفت و گویی انجام داده است و در جریان این گفت و گو، وی اشاره‌هایی به نسخه بعدی بازی DOOM داشته است. پیت هاینز در بخشی از صحبت‌های خود گفته است:

من نمی‌توانم اطلاعاتی به شما بدهم که بتوانید تاریخ عرضه و بازی‌هایی که آن‌ها را معرفی خواهیم کرد حدس بزنید. تنها می‌توانم بگویم که ما موارد زیادی را برای نمایشگاه E3 2018 آماده کرده‌ایم.

در ادامه این صحبت‌ها پیت هاینز در صحبت‌های خود اشاره به واژه‌ای داشت که شدیدا بحث برانگیز است. وی در صحبت‌های خود جمله‌بندی‌اش را با واژه Hell on Earth ترکیب کرد. حال بیایید به گذشته و بازی DOOM 2 که در سال ۱۹۹۴ عرضه شد نگاه بیاندازیم. این بازی با نام دقیق DOOM II: Hell on Earth روانه بازار شد و امکان دارد پیت هاینز در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده باشد که در نمایشگاه E3 پیش روی، شاهد یک ریبوت دیگر از دنیای DOOM و دنباله‌ بازی DOOM باشیم.

پیت هاینز در انتها نیز اعلام کرد:

ما موارد بسیاری را در نظر گرفته‌ایم که هواداران از آن‌ها خوشحال خواهند شد. به‌عنوان پیام اولیه، این موارد ترکیب چیزهایی هستند که در تمامی سبک‌ها و دسته‌های بازی قرار دارند. به‌عبارتی تنها شاهد یک بازی یا یک سبک خاص نخواهیم بود. در تمامی سبک‌ها مواردی را آماده کرده‌ایم و امیدواریم تمامی کاربران بتوانند موارد مورد علاقه خود را پیدا کنند.

کنفرانس بتسدا برای نمایشگاه E3 2018، در تاریخ ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) برگزار می‌شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده