نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

قرارداد دیزنی و فاکس احتمالا تا پایان تابستان 2019 نهایی شود

گفته می‌شود قرار داد بین کمپانی‌های دیزنی و فاکس تا قبل از پایان تابستان سال ۲۰۱۹ نهایی خواهد شد.

قرارداد بین کمپانی‌های دیزنی و فاکس ممکن است تا تابستان آینده نهایی شوند. چشم انداز هالیوود در آینده نزدیک تغییر چشمگیری خواهد کرد. با گرم شدن بازار کمپانی‌های پخش آنلاین فیلم و سریال و سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر استودیوها روی مجموعه‌ها و دنیاهای سینمایی، صنعت فیلم سازی بیش از هر زمانی رقابتی شده است. دیزنی یکی از کمپانی‌های پیشرو در این فرم جدید است چرا که بخش عظیمی از منبع درآمد آن‌ها دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، پیکسار، بازسازی لایو اکشن انیمیشن‌های قدیمی و انیمیشن‌های جدید است.

با این حال کمپانی Disney فقط به این‌ها اتکا نکرده و به تازگی سرویس پخش آنلاین خود را راه اندازی کرده و تا حد امکان در حال تولید محتوا برای آن است. این موضوع یکی از دلایل اصلی آن‌ها برای اقدام به خرید کمپانی فاکس است. دیزنی سال گذشته موفق شد این کمپانی را بخرد و این موضوع به این معنی است که فقط باید یک سری کاغذبازی‌ها انجام شوند و به نظر می‌رسد این روند به خوبی در حال پیش روی است.

به نقل از ددلاین، پیتر رایس رئیس کمپانی فاکس قرن بیست و یکم اعلام کرده که این معامله تا پایان تابستان سال ۲۰۱۹ نهایی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد این تاریخ در صورت رخ دادن بدترین شرایط ممکن است؛ پس ممکن است این معامله در زمان زودتری نهایی شود. معامله‌ی بین فاکس و دیزنی موضوع پیچیده‌ای به شمار می‌رود، چرا که دیزنی به دنبال خرید یکی از رقبایش است. با وجود اینکه با معامله موافقت شده‌ است، دیزنی واقعا صاحب دارایی‌های فاکس نیست. این به این معنی نیست که تغییرات در حین روند جابجایی کمپانی اعلام نخواهند شد. دیزنی از قبل تعدادی از تغییراتی که قرار است در سرویس پخش آنلاین آن‌ها صورت بگیرد اعلام کرده است.

اگر تابستان آینده زمان نهایی شدن این معامله باشد، پس از آن موقع باید ببینیم مجموعه‌ فیلم‌های کمپانی FOX چه تغییراتی خواهند کرد. کمپانی مارول نمی‌تواند تا پایان نهایی شدن معامله از مردان ایکس و یا چهار شگفت انگیز در فیلم‌هایش استفاده کند پس ریبوت این شخصیت‌ها تا قبل از ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ ممکن نیست. با این حال، دیزنی موارد بیشتری از شخصیت های مارول را به دست خواهد آورد و باید دید چگونه از آن‌ها استفاده می‌کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده