نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶

آپدیت بازی The Division با محوریت رزولوشن 4K در ایکس باکس وان ایکس، منتشر شد

آپدیت 1.8.1 وضوح 4K را به نسخه ایکس‌باکس وان بازی The Division اضافه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت، سازنده بازی دیویژن، یک آپدیت جدید برای این بازی منتشر کرده است؛ آپدیت ۱.۸.۱، بازی را روی کنسول ایکس باکس وان، با رزولوشن اولترا اچ‌دی روی تلویزیون‌های 4K، بهینه‌سازی خواهد کرد. این بروزرسانی همچنین در آینده دو رویداد جدید را به همراه می‌آورد که در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها از جمله پی سی و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. دو رویداد Blackout و Onslaught، به ترتیب در پایان این ماه میلادی (اواسط اردیبهشت) و پایان ماه مه (اواسط خرداد) آغاز خواهند شد.

افزایش نرخ دراپ شدن لوازم Classified، درجه سختی Legendary برای ماموریت‌های Amherst's Apartment و Grand Central Station و چندین و چند تغییر در زمینه نرخ دراپ و عملکرد لوازم مختلف، از جمله مواردی هستند که این بروزرسانی به بازی اضافه می‌کند. اکنون رویدادهای عمومی یک سری کَش برای ست‌های Classified Gear به بازی اضافه خواهند کرد که برای هر ست مواردی خاص ارائه خواهد شد و همچنین در ماموریت‌های Legendary شانس دریافت لوازم Classified به عنوان پاداش به ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. این آپدیت برخی باگ‌ها را هم رفع خواهد کرد.

دیویژن سریع‌ترین بازی Ubisoft از نظر فروش است، اما در گذشته بخشی از بازیکنان را به دلیل تاخیر در عرضه محتویات جدید به سرعت از دست داد. البته یوبی سافت از کم شدن کاربران دیویژن درس گرفته است و تا اندازه‌ای همانند کاری که در مورد Rainbow Six Siege انجام داده، تلاش کرده تا پشتیبانی بهتری را از دیویژن داشته باشد و با منتشر کردن آپدیت‌های مختلف برای این بازی، کاربران فعال آن را روز به روز افزایش دهد. آپدیت The Resistance که در ماه دسامبر برای دیویژن منتشر شد، یک حالت PvE و Skirmish جدید به بازی اضافه کرد که در آن Factionهای مختلف با دشمنان می‌جنگیدند.

یوبیسافت بازی The Division 2 را اواخر زمستان معرفی کرد. هنوز اطلاعات خاصی از این بازی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که یوبیسافت در E3 امسال برنامه‌هایش برای این بازی را اعلام کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده