نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

پروژه بعدی کارگردان فیلم A Quiet Place مشخص شد

جان کرازینسکی، کارگردان و بازیگر فیلم A Quiet Place، پروژهٔ بعدی خود را مشخص کرد؛ وی می‌خواهد فیلمی علمی تخیلی راجع به سیاره مریخ را کارگردانی کند.

پس از موفقیت غیرمنتظره فیلم درام، هیجان‌انگیز و ترسناک A Quiet Place (یک مکان ساکت) کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در گیشه، در کمتر از یک هفته جان کرازینسکی، کارگردان و بازیگر این فیلم، پروژهٔ بعدی خود را مشخص کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، فیلم بعدی جان کرازینسکی، فیلمی هیجانی و علمی تخیلی با عنوان Life on Mars (زندگی روی مریخ) خواهد بود. این فیلم قرار است بر اساس داستانی کوتاه از سیسل کاستلوچی، با عنوان We Have Always Lived on Mars (ما همیشه روی مریخ زندگی می‌کردیم) ساخته شود. سیسل کاستلوچی، رمان‌نویس، خوانندهٔ راک و کارگردان اصالتاً کانادایی که وی را با نام سیسل سی‌اسکال نیز می‌شناسند، داستان کوتاه معروف خود را در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر کرده است. داستان فیلم Life on Mars در مورد نوادگان کلونی‌ای از انسان‌های رهاشده روی سیاره مریخ است. هنگامی که یکی از افراد این نسل برجای‌مانده روی سیاره مریخ متوجه می‌شود که می‌تواند هوای این سیاره را استنشاق کند، زندگی‌‌اش برای همیشه تغییر می‌کند.

A Quiet Place

اخبار منتشرشده راجع به فیلم Life on Mars اشاره‌ای به حضور جان کرازینسکی در فیلم به عنوان بازیگر نداشته‌اند و هنوز نویسندهٔ پروژه جدید پارامونت پیکچرز نیز معرفی نشده است. جان کرازینسکی و مایکل بِی، تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهند داشت و همچون فیلم A Quiet Place، کمپانی پارامونت پیکچرز پخش جهانی فیلم را عهده‌دار است.

فیلم A Quiet Place که با تحسین منتقدان روبه‌رو شده است، استقبال تماشاگران را نیز به همراه داشته است و در سه روز نخست اکران خود حدود ۵۰ میلیون دلار فروش کرده است. بدین ترتیب این فیلم ترسناک توانست لقب دومین شروع موفق یک فیلم در گیشه در سال ۲۰۱۸ را نیز به‌دست آورد. در حال حاضر فیلم Black Panther (بلک پنتر) با فروش ۲۰۲ میلیون دلار در سه روز اول اکرانش، لقب بهترین شروع سال ۲۰۱۸ را در اختیار دارد. همچنین فیلم A Quiet Place حدود ۲۱ میلیون دلار نیز در دیگر کشورهای جهان فروخته است تا این فیلم در مجموع ۷۱ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش در سراسر جهان فروش کند.

در فیلم A Quiet Place، بازیگرانی چون امیلی بلانت در نقش اولین ابوت (مادر مارکوس و ریگن و همسر لی)، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت (دختر ناشنوای اولین و لی) و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است جان کرازینسکی اخیراً به بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) به ‌همراه امیلی بلانت (همسر کرازینسکی) ابراز علاقه کرده است.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده