نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

ساشا بارون کوهن در سریال The Spy ایفای نقش خواهد کرد

ساشا بارون کوهن، در سریال The Spy (جاسوس) شبکه نتفلیکس بازی خواهد کرد.

ساشا بارون کوهن، هنرپیشه، نویسنده، کمدین و دوبلور بریتانیایی، در سریال درام شبکه نت فلیکس با عنوان The Spy (جاسوس)، ایفاگر نقش اصلی خواهد بود. همان‌طور که از نام اثر بر می‌آید، وی قرار است در این سریال محدود ۶ قسمتی، نقش یک جاسوس را بر عهده داشته باشد. سریال جدید ۶ قسمتی شبکه Netflix، به‌صورت جهانی و از تمامی ریجن‌های شبکه نت‌فلیکس پخش خواهد شد؛ البته در کشور فرانسه پخش این سریال از طریق شبکه OCS صورت خواهد گرفت.

تماشاگران سینما ساشا بارون کوهن را بیشتر با فیلم‌های کمدی می‌شناسند. از میان معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر بریتانیایی می‌توان به Borat (بورات)، Brüno (برونو)، The Dictator (دیکتاتور)، Ali G Indahouse (علی جی اینداهوس)، Grimsby (گریمزبی)، Les Miserables (بینوایان) و Hugo (هوگو) اشاره داشت. آخرین نقش آفرینی ساشا بارون کوهن به روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Alice Through the Looking Glass (آلیس آن سوی آینه) جیمز بابین می‌شود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون میا واشیکوفسکا، جانی دپ، هلنا بونهام کارتر، ان هتوی و ریس آیفنز همبازی بود.

نویسندگی و کارگردانی سریال The Spy بر عهدهٔ جدعون رف است و تهیه‌ کنندگان آن استودیو لجند فیلمز (Légende Films) و آلن گلدمن هستند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده