نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدیدی از بازی Casey Powell Lacrosse 18 منتشر شد

استودیو کراس به دنبال اعلام تاریخ انتشار بازی Casey Powell Lacrosse 18، تریلر جدیدی از آن را منتشر کرد.

چندی قبل استودیو مستقل Crosse تاریخ انتشار بازی Casey Powell Lacrosse 18 را اعلام کرد و اظهار داشت که این بازی ورزشی برای پلتفرم پی‌سی نیز منتشر خواهد شد. حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کراس تریلر جدیدی را از بازی Casey Powell Lacrosse 18 منتشر کرده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Casey Powell Lacrosse 18 دنباله‌ای برای بازی Casey Powell Lacrosse 16 به حساب می‌آید که توسط استودیو کراس توسعه یافته است و استودیو Big Ant حق انتشار آن را در اختیار دارد. همچنین بازی Casey Powell Lacrosse 18 بر پایه نسخه قبلی توسعه یافته است که در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار آن بودیم.

بازی Casey Powell Lacrosse 18 در ابتدا برای انتشار در اسفندماه سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، اما استودیو کراس به دلیل ارائه کیفیت مطلوب در پلتفرم‌های مختلف تاریخ انتشار آن را تغییر داد. در این بازی شاهد چندین بهینه‌سازی قابل توجه در گیم‌ پلی هستیم که از میان آنها می‌توان به بهبود کنترل‌های جاخالی دادن، رویارویی، چسبیدن و کنترل‌های پرتاب کردن اشاره کرد. همچنین هوش مصنوعی بازی از دوباره بازنویسی شده است تا تجربه‌ای چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه از مسابقات را درست به مانند بازی‌های واقعی که از تلویزیون پخش می‌شوند، برای بازیکنان به ارمغان آورد.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Casey Powell Lacrosse 18 را در ادامه مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی ورزشی فهرست تروفی‌های آن را از اینجا مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Casey Powell Lacrosse 18 در تاریخ بیست و هشتم فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و از طریق استیم برای PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده