// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر کوتاهی از بازی God of War منتشر شد

لحظه شماری برای انتشار بازی God of War در تریلر جدید این اثر با مضمون برخی از بهترین صحنه‌های بازی، سخت‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

پس از انتشار نمرات بازی God of War و موفقیت چشمگیری که از دید منتقدان کسب کرد، حالا فقط همه ما ثانیه‌ها و دقیقه‌ها را می‌شماریم تا زمان عرضه بازی فرا برسد و ماجراجویی جدید و خون‌بار دیگری را با کریتوس و همراه تازه‌واردش آغاز کنیم. فقط یک هفته تا تجربه بهترین بازی سال ۲۰۱۸ تا به این لحظه فاصله داریم و کمپانی سونی هم برای اینکه هیجان ما را بیش از پیش به نقطه اوجش نزدیک‌تر کند، تیزری ۳۰ ثانیه‌ای از بخش‌های مختلف و جذاب بازی God of War منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

این تریلر که بر اساس نسخه پلی استیشن 4 پرو به نمایش درآمده است، زمان باز شدن قفل بازی برای کسانی که God of War را پیش‌خرید کرده‌اند نیز مشخص می‌کند. بدین ترتیب بازیکنان مستقر در آمریکای شمالی در بامداد بیستم ماه می (جمعه، ۳۱ فروردین) می‌توانند به تجربه بازی اقدام کنند. نکته دیگر اینکه امکان پیش‌خرید نسخه فیزیکی God of War کماکان در دسترس است.

در پایان، برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این اثر، می‌توانید به مطالعه پیش نمایش بازی God of War بپردازید یا اینکه نگاهی به نمرات بازی و دیدگاه‌های منتقدین در ارتباط با آن داشته باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده