نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

سریال Jessica Jones برای فصل سوم تمدید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) را رسما برای فصل سوم تمدید کردند.

ماه گذشته، فصل دوم سریال Jessica Jones از شبکه نت‌ فلیکس به روی آنتن رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال رسما برای فصل سوم تمدید شده است. بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت‌فلیکس اعلام کردند که سریال Jessica Jones برای فصل سوم تمدید شده است؛ اما این دو شرکت از دادن اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل سوم خودداری کردند. با این حال، انتظار می‌رود که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال جسیکا جونز نیز در ۱۳ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. در حال حاضر کاربران شبکه Netflix می‌توانند دو فصل اول سریال Jessica Jones را از این شبکه استریم تماشا کنند.

سریال Jessica Jones یکی از چهار سریال گروه مدافعان است که ملیسا روزنبرگ وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد و انتظار می‌رود که در فصل سوم این سریال نیز بازگردد. سریال The Defenders (دیفندرز) تابستان سال گذشته از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد. فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۲ ماه ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) منتشر شود. همچنین فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) و فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) نیز در دست ساخت هستند که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند. همچنین سریال The Punisher (پانیشر) که سریال فرعی این مجموعه است، برای فصل دوم تمدید و فیلمبرداری و تولید آن آغاز شده است.

کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، جانت مک تیر در نقش آلیسا جونز، جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، لی گیبسون در نقش اینگرید و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Jessica Jones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل دوم این سریال بر عهده کارگردان‌های زن بوده است. انتظار می‌رود که بخش زیادی از این بازیگران در فصل سوم سریال Jessica Jones بازگردند و به ایفای نقش بپردازند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده