نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

دواین جانسون تاریخ اکران فیلم Black Adam را فاش کرد

تاریخ تقریبی اکران فیلم سینمایی Black Adam توسط دواین جانسون فاش شد.

حالا که فیلم سینمایی شزم (Shazam) نیمی از راه فیلمبرداری خود را طی کرده است تعداد بسیار زیادی از هواداران دوست دارند بدانند فیلم بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون چه موقعی پا به سینماها خواهد گذاشت. به نقل از یاهو، دواین جانسون تاریخ اکران این فیلم را که قرار است براساس ابرشرور دنیای دی سی باشد سال ۲۰۱۹ اعلام کرده است. جانسون در این رابطه گفته است:

فیلمنامه را مطالعه کردم؛ عالی است. داریم روی آن کار می‌کنیم. اگر همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش برود، احتمالا فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران شود... فرصت فوق‌العاده‌ای داریم که فیلمی با لحن مناسب این شخصیت بسازیم و نشان دهیم چقدر قدرتمند است. همچنین فیلم ما ارتباطات بسیار زیادی با دیگر محصولات دی‌سی خواهد داشت.

جانسون همچنین اعلام کرد معرفی بلک آدام یک سورپرایز خواهد بود و بعضی از هواداران این معرفی را در قالب یک حضور افتخاری در فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) که در اکتبر ۲۰۱۸ فیلمبرداری‌اش را با گاوین اوکانر شروع خواهد کرد، پیش‌بینی کردند.

در حال حاضر آدام استیکیل در حال نوشتن فیلم بلک آدام است. وی در ابتدا و قبل از جدا شدن این دو پروژه در ساخت فیلم شزم نقش داشت. جانسون الان چیزی نزدیک به ۱۰ سال است که قرار است نقش بلک آدام را ایفا کند و با وجود اینکه به نظر می‌رسد بالاخره این پروژه در حال ادامه پیدا کردن است، بلک آدام هنوز هم بدون کارگردان است. در حال حاضر قرار نیست بلک آدام در فیلم شزم حضور داشته باشد.

تاریخ اکران رسمی فیلم بلک آدام همچنان نامشخص است، اما احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۹ اکران شود. فیلم سینمایی شزم نیز در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده