نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۷

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Dauntless مشخص شد

با ورود بازی Dauntless به مرحله‌ای مهم از فرایند ساخت و توسعه‌اش، بتای این بازی در ماه خرداد آغاز خواهد شد.

افرادی که هنوز بازی Dauntless، این اثر Co-Op و اکشن نقش‌ آفرینی را تجربه نکرده‎اند و منتظر بودند که با ورود مراحل ساخت بازی به بخش‌های بزرگ، بتای عمومی‌اش آغاز شود، حالا می‌دانند که چه زمانی می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند.

 در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Phoenix Labs، سازنده بازی Dauntless، تاریخ شروع شدن بتای عمومی این بازی را اعلام کرده است؛ بتای عمومی Dauntless در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد)، آغاز خواهد شد. بتای خصوصی این بازی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ (۱۵ شهریور ۹۶) شروع شد و حدود صدهزار کاربر به تجربه‌اش پرداختند. از این تعداد، حدود ۷۵ هزار نفر یکی از بسته‌های آغازین بازی را خریداری کردند که این بسته‌ها تا آغاز بتای عمومی بازی قابل استفاده خواهند بود.

بتای عمومی بازی Dauntless، قدمی دیگر در ادامه ساخت این بازی است که چهار سال به طول انجامید. این بتا عمومی خواهد بود در نتیجه هر گیمری که بخواهد می‌تواند در آن شرکت کند و این امر به استودیو سازنده کمک می‌کند هسته اصلی بازی را بهبود ببخشد و آن را گسترش دهد.

Dauntless

جسه هیوستون، مدیرعامل و موسس کمپانی Phoenix Labs، پیرامون ورود به مرحله‌ای جدید از ساخت بازی Dauntless گفت:

همانطور که به فاز بعدی ماجراجویی‌مان نزدیک می‌شویم، می‌خواهم از هوداران پر شورمان که از روز اول با ما همراه بودند تشکر کنم. آن‌ها با نظرات و واکنش‌هایی که به بازی نشان می‌دادند، به ما کمک کردند تا بازی را به جایگاهی که الان دارد برسانیم. این برای‌ما یک افتخار بزرگ بود که با همراهی شما این بازی را بسازیم.

بازی Dauntless هم اکنون برای بازی روی کامپیوتر در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده