نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی موتور سواری MXGP PRO معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس طی اطلاعیه‌ای جدید کار روی نسخه‌ی تازه‌ای از سری بازی موتور‌سواری MXGP را تایید و تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرده است.

این هفته، کمپانی اسکوئر انیکس در مطلبی مطبوعاتی اعلام کرده است که در حال کار بر روی نسخه‌ی تازه‌ای از سری بازی MXGP می‌باشد. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر‌شده توسط ناشر بازی، MXGP Pro در تاریخ ۸ تیر بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی در واقع دنباله‌ای بر بازی MXGP The Official Motocross Video Game است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و نظر تعداد زیادی از هواداران این ورزش را به خود جلب کرد.

این بازی که هم‌اکنون توسط استودیوی Milestone در حال توسعه است، تماما با توجه به پیشنهادات و بازخوردهای هواداران صورت گرفته و به گفته‌ی سازندگان، بازطراحی و نوسازی این نسخه بر پایه‌ی روش تازه‌ای که Square Enix آن را «رویکرد مکانیکی» می‌نامد انجام شده است. با کمک این روش، بازیکنان می‌توانند تمامی زوایا و جنبه‌های مختلف موتور خود را کاملا بر اساس معیارها و استانداردهای واقعی شخصی‌سازی کنند.

Square Enix همچنین اعلام کرده که دانش و تجربیات به‌دست آمده از نسخه‌های پیشین، از جنبه‌های مختلفی ساخت و پیشرفت نسخه‌ی تازه را تحت الشعاع قرار داده است؛ تغییراتی که احتمالا تعریف و روح تازه‌ای به این ژانر خواهند بخشید. سیستم تازه‌ی طراحی و تنظیم موتور‌سیکلت که به بازیکنان اجازه‌ی شخصی‌سازی تک تک جزییات موتور خود را می‌دهد، سیستم تازه و خاص فیزیک بازی که نه تنها باعث ایجاد پیشرفت‌های بی‌شماری در حرکت‌های موتور شده بلکه جزییات برخوردها و تصادفات بازی را نیز تا حد زیادی بهبود بخشیده است و بسیاری از تغییرات دیگر (تاثیرات باد و هوا، انیمیشن‌های موتورسوار و غیره) تنها بخشی از پیشرفت‌های بزرگ این بازی، نسبت به نسخه‌های پیشین محسوب می‌شوند.

مهم‌تر از همه، برای هر چه طبیعی کردن تجربه‌ی این بازی، Milestone طی همکاری مشترکی از نقطه‌نظرات برخی از موتورسواران حرفه‌ای و شناخته‌شده همچون تیم گِیزر (Tim Gajser)، تونی کایرولی (Tony Cairoli) و گوتیر پائولین (Gautier Paulin) نیز استفاده کرده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن، فضایی بسیار واقع‌گرایانه و ایده‌آل را برای هواداران این سری بازی محیا نماید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده از این بازی و همچنین چند تصویر بسیار زیبا از آن را با کیفیت بالا مشاهده کنید:

دانلود تریلر از سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده