نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی Die for Valhalla با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو مستقل Monster Couch با انتشار تریلر جدیدی، تاریخ انتشار بازی Die for Valhalla را اعلام کرد.

بیش از یک سال پیش استودیوی لهستانی Monster Couch بازی Die for Valhalla را که یک بازی بیتم آپ (Beat ’em Up) با تمرکز بر وایکینگ‌ها است، معرفی کرد، اما تا به امروز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده بود و تنها می‌دانستیم که این بازی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی مستقل مانستر کوچ با انتشار تریلر جدیدی تایید کرد که بازی Die for Valhalla در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

در نگاه اول بازی Die for Valhalla یک بازی کوآپ در سبک روگ-لایک و بیتم آپ است که خاطرات بازی‌هایی نظیر بازی Castle Crashers را برای بازیکنان زنده می‌کند. در مجموع هفت کلاس وایکینگ مختلف برای کنترل در بازی وجود دارد که هر یک از آنها دارای سلاح‌ها و کمبوهای خاص خود هستند. در این بازی مردن به معنای پایان بازی نخواهد بود؛ زمانی که بازیکنان می‌میرند، والکری آنها آزاد می‌شود که می‌تواند قبر وایکینگ‌های دیگر یا حتی اشیای دیگر جهان را تسخیر کند و به این ترتیب دوباره به مبارزه بازگردند.

نویسنده این خبر در وب‌سایت دوآل‌شاکرز سال گذشته فرصت تجربه بازی Die for Valhalla را در نمایشگاه Poznan Game Arena داشته است و تجربه این بازی با دیگران را بسیار سرگرم‌کننده عنوان کرده است. همچنین بر اساس صحبت‌های او اگر تجربه بازی‌های مجموعه Golden Axe و بازی Castle Crashers برای شما لذت‌بخش بوده است، باید توجه ویژه‌ای به بازی Die for Valhalla داشته باشید.

شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی Die for Valhalla را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده