نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

جزئیات رویدادهای هفته آینده بازی GTA Online مشخص شدند

استودیو Rockstar، سازنده بازی Grand Theft Auto، جزئیات رویدادها و تخفیف‌های این هفته از بازی GTA Online را منتشر کرد. با زومجی و تازه‌های GTA Online همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که کمپانی راک استار اخیرا جزئیات خرید و فروش‌های جدید، رویدادها و موقعیت‌هایی که امتیاز XP به‌دست آمده از آن‌ها دو برابر می‌شوند، منتشر کرد. از تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین)، می‌توانید در غالب هفته‌ای که راک‌استار آن را «هفته‌ی قاچاق» نامگذاری کرده است، پول و RPهایی که از طریق ماموریت‌های Gunrunning Sell به‌دست می‌آورید دوبرابر کنید.

همچنین از همین تاریخ، می‌توانید دریافتی‌های‌تان (پول و RP) از مسابقات Target Assault را دو برابر کنید. مسابقات Target Assault این ماه به بازی GTA Online اضافه شد که در آن یک مسابقه‌ی رانندگی با چاشنی تیراندازی و جنگ را تجربه می‌کنید.

از لحاظ خرید و فروش، فروشگاه‌های Warstock Cache و Carry store در این مدت تخفیف‌های خوبی برای خرید خودرو و آپگریدهای مختلف ارائه خواهد داد. به‌علاوه، بانکرها و آپگریدهای مربوطه نیز به حراج گذاشته خواهند شد. از ۲۷ فروردین فروردین شاهد تخفیف ۲۵ درصدی فروشگاه Legendary Motorsport در قیمت خودروهای Pfister Neon و Overflod Autarch خواهید بود.

با استناد به اخبار منتشر شده، Premium Race این هفته The Loop خواهد بود و چالش Time Trial هفته‌ی قاچاق در Great Ocean Highway جریان خواهد داشت. طبق معمول، کسانی که در Premium Race، اول تا سوم می‌شوند پول دریافت خواهند کرد و باقی شرکت‌کنندگان، امتیاز RP (که سه برابر خواهد شد) دریافت خواهند کرد. در بخش Time Trial، با توجه به زمانی که کاربران ثبت می‌کنند، پول و RP دریافت خواهند کرد.

شرکت راک‌استار در هفته‌ی آینده، حالتی جدید به نام The Vespucci Job را برای بازی GTA Online منتشر خواهد کرد. در این حالت، بازیکنان باید با استفاده از ماشین‌های Little Weeny Issi Classic از دست ماموران پلیس فرار کنند. کمپانی راک‌استار همچنین در هفته‌ی پیش‌رو، وسایل نقلیه‌ی جدیدی را برای بازی منتشر خواهد کرد. ماشین‌هایی همچون Vapid Flash GT و بالگردهایی همچون Sea Sparrow.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده