نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصویر تبلیغاتی ریبوت فیلم Hellboy منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر تبلیغاتی ریبوت فیلم مورد انتظار هل بوی (Hellboy) منتشر شده است که به ملکه خونین اشاره می‌کند.

کمتر از یک سال دیگر ریبوت فیلم Hellboy روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بنر و تصویر تبلیغاتی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. شاید کمی بسیار زود باشد، اما شرکت لاینزگیت تبلیغات فیلم Hellboy را آغاز کرده و اخیرا میلا یوویچ، بازیگر نقش ملکه خونین، تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در آن شاهد یک بنر تبلیغاتی از ریبوت فیلم هل بوی هستیم. این تصویر به شخصیت نیمو ملقب به ملکه خونین، اشاره دارد؛ اما برای طراحی آن از تصاویر نسخه کامیک مجموعه هل‌بوی به‌جای تصاویر رسمی فیلم Hellboy استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hellboy Banner

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، قرار است نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی کند. علاوه بر هاربر، میلا یوویچ در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، بوده است اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Hellboy II: The Golden Army (هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیرمو دل تورو نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.

فیلم Hellboy برای اکران در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده