نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

AOC مانیتور جدیدی از سری AGON را با رفرش ریت 120 هرتز معرفی کرد

مانیتور AG352UCG6 شرکت AOC در عین حال که قیمت بالایی دارد، با کاهش خستگی چشم و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارزش خرید خود را به اثبات رسانده است.

شرکت تایوانی AOC  این هفته از محصول جدید خود AG352UCG6 خبر داد که به سری محصولات همواره رو به رشد نمایشگرهای گیمینگ  AGON این شرکت اضافه خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول دارای تمامی ویژگی‌هایی است که در مدل اصلی AG352UCG وجود داشت، اگرچه وجه تمایز این محصول با نسخه پیشین آن در کارایی بالاتر محصول جدید است. در مدل AG352UCG6  رفرش ریت از ۱۰۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است که به همین صورت تصاویر بازی‌های مورد علاقه‌تان را سریع‌تر و نرم‌تر نمایش خواهد داد.

همچنین این مدل دارای صفحه نمایش ۳۵ اینچی خمیده WQHD با تفکیک (3440x1440) و رنگ‌هایی خیره‌ کننده است که دلپذیری بیشتری را در حین انجام بازی‌ها برای شما به همراه دارد. با میزان خمیدگی 1800R این نمایشگر تصاویری مطابق دید طبیعی چشمانتان به شما می‌دهد که علاوه بر تجربه‌ی غرق کنندگی، خستگی کمتر چشم را در بازی‌های طولانی در پی خواهد داشت.

AGON AOC

ویژگی دیگر مدل AG352UCG6 استفاده از تکنولوژی G-SYNC انویدیا است که رفرش ریت نمایشگر را با پردازنده گرافیکی NVIDIA هماهنگ کرده تا گسست تصویر را از بین ببرد و مشکلات دیگری مانند تاخیر در ورودی را به حداقل برساند، تا تصاویری گویا و گیم پلی پاسخگو و همچنین مناظری زنده را فراهم کند.

علاوه بر این نمایشگر جدید AGON دارای تکنولوژی افزوده شده‌ی AOC با نام FlickerFree و LowBlue Mode است. با توجه به اینکه انجام بازی فشار بالایی روی چشمان شما می‌آورد، سری نمایشگر‌های AGON به این منظور طراحی شده‌اند که هم برای مسابقات و هم برای بازیکنانی که می‌خواهند از بازی‌ها به صورت‌ طولانی مدت لذت ببرند مناسب باشند. با این وجود مدل AG352UCG6 از شرکت AOC  پا را فراتر گذاشته و حالت Low Blue Light (کاهش نور آبی) را افزایش داده است، که باعث کاهش طول موج نور آبی مضر می‌شود بدون اینکه کیفیت کلی تصویر نمایشگر قربانی آن شود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر این محصول با قیمتی معادل ۸۹۹ دلار در بازار موجود است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده