نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی Runaways بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر بسته الحاقی Runaways را به صورت رسمی برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کردند.

اگر همچنان به تجربه بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 می‌پردازید و تجربه هیچ یک از بسته‌های الحاقی این بازی را از دست نداده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو ترَوِلرز تِیلز و بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر DLC جدیدی را که به کمیک‌ها و مجموعه تلویزیونی محبوب Runaways شبکه Hulu مربوط می‌شود، منتشر کردند.

این بسته شامل کاراکترهای نیکو مینورو، چیس اِستین، الکس وایلدر، کارولینا دین، مولی هیز، اولد لِیس و گرترود یورکس به همراه مرحله‌ای الهام گرفته از کتاب کمیک Runaways است که وقایع آن در شهری زیر آب با نام مارین ویواریوم واقع در لس آنجلس اتفاق می‌افتد.

بازیکنان می‌توانند بسته الحاقی Runaways را در تمام پلتفرم‌های بازی با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری و دارندگان سیزن پس بازی نیز قادر خواهند بود تا این بسته را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده