نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار بازی Moonlighter اعلام شد

استودیو دیجیتال سان گیمز تاریخ انتشار بازی اکشن نقش آفرینی Moonlighter برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را اعلام کرد.

استودیو مستقل دیجیتال سان گیمز و کمپانی 11 بیت در اسفندماه سال ۱۳۹۵ بازی Moonlighter را معرفی کردند که اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی و الهام گرفته از مجموعه The Legend of Zelda است. در بخشی از رویداد PlayStation Experience 2017 مشخص شد که این بازی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان Moonlighter از انتشار بازی در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خبر دادند.

بازی Moonlighter در تاریخ یادشده به صورت دیجیتالی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و نسخه فیزیکی محدودی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که توسعه‌دهندگان در آینده اطلاعات بیشتری از آن را به اشتراک خواهند گذاشت. همانطور که پیش از این تایید شد، دارندگان کنسول نینتندو سوییچ باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی Moonlighter منتظر بمانند. در حالی که این بازی کاملا با Nintendo Switch سازگار است، اما کار روی این نسخه دیرتر از دیگر نسخه‌ها آغاز شد و به این خاطر بازی با کمی تاخیر نسبت به سایر پلتفرم‌ها برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Moonlighter در سبک اکشن نقش‌آفرینی همراه با المان‌های روگ‌-‌لایت ساخته شده است و زندگی دو‌گانه ویل را روایت می‌کند. ویل مغازه‌داری ماجراجو است که آرزوی قهرمان شدن را در سر می‌پروراند و شب‌هنگام با عبور از دروازه‌هایی که به مناطق مختلف منتهی می‌شود، به نبرد‌های قهرمانانه می‌پردازد. هزینه ساخت این بازی از طریق سرمایه‌های عمومی و وب‌سایت‌هایی نظیر کیک استارتر تامین شده است.

شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی Moonlighter را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده