// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

Elder Scrolls 3 و چند بازی‌ دیگر ایکس باکس به Backward Compatibility اضافه می‌شوند

بازی The Elder Scrolls III: Morrowind به همراه چند بازی دیگر از کنسول ایکس باکس اورجینال روی سرویس Backward Compatibility ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

پس از معرفی بازی‌های کنسول ایکس باکس اورجینال در سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان، کمپانی مایکروسافت به طرفداران خاطرنشان کرد که انتظار اضافه شدن بازی‌ها به طور پیاپی و منظم به این سرویس را نداشته باشند. تا به امروز چندین بازی به این سرویس اضافه شده است و اکنون سازندگان از اضافه شدن چند بازی جدید باکیفیت در روز‌های آتی به این مجموعه خبر داده‌اند.

مایکروسافت اعلام کرد که در جریان برنامه ویدیویی Inside Xbox از بازی‌های جدید رونمایی خواهد کرد، اما پیش از آن یکی از کاربران Reddit با نام Nuton اطلاعاتی از بازی‌های جدید در فروشگاه Xbox Store منتشر کرده است که تاریخ انتشارشان برای امروز اعمال شده است، اما هنوز برای خریداری کردن در دسترس نیست.

یکی از این بازی‌های قابل توجه، اثر تحسین‌شده، جهان‌باز و نقش‌آفرینی The Elder Scrolls III: Morrowind است. در آن سو بازی‌هایی همچون Destroy All Humans ،MX Unleashed و Full Spectrum Warrior نیز دیده می‌شود. گفتنی است که سازندگان هنوز به طور رسمی از اضافه شدن بازی‌های یاد شده به سرویس Backward Compatibility خبری منتشر نکرده‌اند، اما پس از اضافه شدن آنها کاربران می‌توانند بازی‌ها را به طور دیجیتالی دانلود کنند یا اینکه با وارد کردن دیسک بازی، آنها را روی کنسول Xbox One تجربه کنند.

تا به امروز ۱۳ بازی ایکس‌باکس اورجینال به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است که در بین آنها نام‌هایی همچون Black، بازی Psychonauts، بازی Prince of Persia و Star Wars: Knights of the Old Republic دیده می‌شود. آثار یاد شده در کنار صدها بازی کنسول ایکس باکس 360 دیده می‌شود که به تازگی شاهد راه‌یابی Call of Duty 4: Modern Warfare به این فهرست بودیم.

نظرات خود را در مورد قابلیت بازی کردن آثار قدیمی کنسول ایکس‌باکس روی کنسول نسل هشتم مایکروسافت با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده