// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱

آپدیت جدید بازی Overwatch با محوریت رویداد Overwatch Archive منتشر شد

با منتشر شدن آپدیت جدید بازی Overwatch، کاربران می‌توانند حالت Retribution را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز آخرین رویداد فصلی بازی Overwatch با نام Overwatch Archive 2018 منتشر شد و در جریان آن کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند حالت همکاری چند نفره Brawl جدید این بازی را با نام Retribution تجربه کنند. همچنین پوسته‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. 

در جریان به‌روزرسانی منتشر شده، شاهد اضافه شدن اسکین‌های جدیدی برای قهرمان‌های بازی هستیم که از این میان می‌توان به هشت پوسته لجندری بازی اشاره کرد که برای قهرمان‌های می، هانزو، دوم‌فیست، وینستون، مویرا، ریپر، سومبرا و لوسیو در نظر گرفته شده‌اند. همچنین ۱۰۰ آیتم تزئینی رویداد Uprising سال گذشته نیز به بازی برگشته است و در کنار آن، کاربران می‌توانند ۶۰ آیتم تزئینی جدید را نیز کسب کنند. تمامی آیتم‌ها و پوسته‌های بازی از طریق جعبه‌های لوت قابل دریافت هستند.

اما به سراغ حالت کوآپ چهارنفره جدیدی برویم که به بازی اضافه شده است و با حالت PvE سال گذشته متفاوت است. در جریان حالت Retribution، به هشت سال قبل از وقایع Overwatch خواهیم رفت؛ زمانی که گروه Blackwatch قصد گرفتن عضو بالارده سازمان Talon را داشتند. بازیکنان در نقش مویرا، مک‌ری، گنجی و ریز (قهرمان ریپر فعلی) می‌توانند بازی کنند. در ادامه اخبار مشخص شده که کاربران نمی‌توانند از سایر شخصیت‌ها در Retribution استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های آپدیت منتشر شده می‌توان به تجربه بازی در نقشه جدید Venice اشاره کرد.

در این میان این نکته را ذکر کنم که رویداد Overwatch Archive 2018 تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. همچنین می‌توانید حالت‌های Uprising سال گذشته را نیز تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده