نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

حراج بهاری فروشگاه Square Enix آغاز شد

تخفیفات بهاری فروشگاه Square Enix مشخص شدند. با زومجی همراه باشید.

فروشگاه اسکوئر انیکس روزهایی بسیار شلوغ را سپری می‌کند و در حالِ خانه‌تکانی است. کمپانی ژاپنی برای اینکه راحت‌تر این کار را انجام دهد، یک حراج بهاری برگزار کرده و قیمت بعضی بازی‌‌هایش را کاهش داده است. اگر از هواداران قدیمی و جدید بازی‌های Square Enix هستید، این خبر قطعا شما را خوشحال خواهد کرد؛ پس بیایید نگاهی داشته باشیم به جذاب‌ترین مواردی که در این حراج وجود دارند.

اگر هنوز موفق به انجام بازی Final Fantasy XV نشده‌اید، می‌توانید همین الآن به فروشگاه اسکوئر انیکس بروید و با پرداخت ۱۸ دلار، نسخه معمولی بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تهیه کنید؛ همچنین نسخه Deluxe Edition این بازی با قیمت ۵۴ دلار، برای ایکس‌باکس وان در دسترس است؛ نسخه دیلاکسِ پانزدهمین قسمت از مجموعه فاینال فانتزی، شامل یک جعبه‌ی استیل بوک و انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy می‌شود و به بازی یک سری آیتم جدید اضافه می‌کند. در همین حال، بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age با قیمت ۳۰ دلار و بازی Final Fantasy X / X2 HD Remaster با قیمت ۱۲ دلار برای خرید در دسترس هستند. شما همچنین می‌توانید بازی‌های Final Fantasy IX ،Final Fantasy Origins و Final Fantasy Anthology را که برای پلی‌استیشن 1 منتشر شده بودند، به قیمت پنج دلار از فروشگاه اسکوئر انیکس خریداری کنید.

طرفداران بازی‌های اکشن و تاریخی می‌توانند بازی Kingdom Come: Deliverance را با قیمت ۵۰ دلار از اسکوئر انیکس خریداری کنند. بازی داستان-محور و جذاب Life is Strange نیز در این فروشگاه با قیمت ۶ دلار برای کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد (کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند این بازی را به لیست انتظار خود اضافه کنند). بازی Life is Strange: Before the Storm هم در این فروشگاه به حراج گذاشته شده است؛ قیمت این بازی ۲۰ دلار است.

بازی Deus Ex: Mankind Divided، اثری که با دادن آزادیِ عمل بالا به کاربران میان گیمرها معروف است، در این حراج با قیمت ۸ دلار به فروش گذاشته شده است. نسخه Collector's Edition این بازی اما در فروشگاه اسکوئر انیکس با قیمت ۴۰ دلار به فروش گذاشه شده است. (در این نسخه یک آرت‌بوک و همچنین اکشن فیگور شخصیت آدام جنسن موجود است)

هواداران بازی Dragon Quest هم می‌توانند از این حراج استفاده و بازی‌ Minecraft گونه Dragon Quest Builders را با قیمت ۱۸ دلار و بازی Dragon Quest Heroes II را که سبک اکشن هک اند اسلش دارد با قیمت ۲۴ دلار خریداری کنند؛ این دو بازی برای پلی‌استیشن 4 قابل خریداری هستند. اگر هنوز هم با Nintendo DS یا 3DS خود بازی می‌کنید، می‌توانید با پرداخت ۹ دلار بازی Dragon Quest Monsters: Joker را خریداری کنید.

اگر به بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی علاقه دارید، می‌توانید دو بازیِ Dirt 4 و Gravel را با قیمت ۴۰ دلار، بازی MXGP3 را با قیمت ۲۰ دلار و بازی Monster Energy Supercross را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده