// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

ماد Fallout: New California پس از گذشت ۹ سال هم اکنون قابل بازی است

نسخه بتای ماد جدید بازی Fallout: New Vegas یعنی Fallout: New California، پس از گذشت ۹ سال از توسعه آن، در دسترس قرار گرفت.

بازی Fallout: New California، ماد جدید Fallout: New Vegas است که توسعه آن در سال ۲۰۰۹ به دست طرفداران Fallout شروع شد و تا به امروز ساخت آن ادامه داشته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، توسعه دهندگان این پروژه اعلام کردند که مراحل ساخت بازی رو به پایان است و فاز آزمایشی آن هم اکنون در دسترس است.

Mod مذکور که در واقع با نام Fallout: Projetc Brazil برای Fallout 3 معرفی شده بود، داستان کاراکتری از Vault 18 را در دنیای آخرالزمانی روایت می‌کند. ماد جدید شامل نقشه جدید، کاراکترها و ماموریت‌های جدید با دیالوگ‌های جدید می‌شود. براندن لی، توسعه دهنده ارشد پروژه، در بیانیه‌ جدیدی گفت:

پس از گذشت سال‌ها، نه تنها نسخه بتای Fallour: New California از نقطه آغازین تا انتها قابل بازی است بلکه به‌زودی این محصول به طور کامل در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر شاهد باگ‌هایی در این ماد هستیم، اما رفته رفته آنها را برطرف می‌کنیم تا طرفدارانی که سال‌ها انتظار این ماد را می‌کشند، خوشحال کنیم.

با توجه به گفته وی، پس از گذشت ۹ سال، کاربران هم اکنون می‌توانند بازی را از اول تا انتها تجربه کنند. ماد جدید New California در مقابل ۶۵۰۰ خط دیالوگ بازی New Vegas و ۴۰ هزار خط گفتگو بازی Fallout 3، شامل ۱۴ هزار خط گفت و گو با حضور ۴۲ صداپیشه و ۶۰ کاراکتر می‌شود. گفتنی است که بازی شامل ۱۲ نوع پایان مختلف است که هر یک داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند.

به منظور گسترش Mojave، سازندگان محیط‌ها و ماموریت‌های جدیدی را ضمیمه این ماد کرده‌اند. اطلاعات کامل در مورد این پروژه را می‌توانید در صفحه این بازی در سایت Moddb مشاهده کنید. بازی Fallout: New Vegas را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه یاد کرد و تجربه این ماد برای طرفداران این نسخه خالی از لطف نیست.

 نظرات خود را در مورد این ماد و سری بازی‌های Fallout با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده