نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

صحبت‌های پیت هاینز در مورد دیدگاه‌ کمپانی بتسدا نسبت به کنسول سوییچ

پیت‌ هاینز معاون ارشد بازاریابی شرکت بتسدا به‌تازگی و در جریان رویداد Pax East دیدگاه‌های این کمپانی در مورد کنسول نیتندو سوییچ را با هواداران در میان گذاشته است.

امروزه تقریبا هیچ شخص و هیچ کمپانی‌ای نمی‌تواند منکر موفقیت عظیم کنسول نینتندو سوییچ در یک سال اخیر باشد. کنسولی که توانست رکورد بالاترین میزان فروش یک کنسول در سال اول عرضه را بشکند.

به‌تازگی و در جریان رویداد Pax East، «پیت هاینز» معاون ارشد کمپانی بتسدا در بخش بازاریابی، نظرات و دیدگاه‌های این شرکت نسبت به کنسول تازه‌ی نینتندو را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. در واقع اکنون که مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی سومین بازی این کمپانی برای Switch باقی نمانده است بسیاری کنجکاو هستند تا با تازه‌ترین نقطه‌نظرهای Bethesda در مورد این کنسول آشنایی پیدا کنند.

هاینز ابتدا در مورد اینکه آن‌ها پس از پورت کردن بازی‌هایی همچون The Elder Scrolls V:Skyrim و DOOM در سال گذشته، قصد منتشر کردن بازی دیگری از Bethesda روی این کنسول را دارند یا خیر توضیحاتی را ارائه داد:

موضوع مذکور کاملا به اینکه آیا بازی مورد نظر پتانسیل تکنیکی لازم برای عرضه روی این کنسول را دارد یا خیر و اینکه هواداران و مخاطبین تا چه حد یک بازی را روی کنسول Switch می‌خواهند بستگی دارد. در صورت مثبت بودن این شرایط، حقیقتا عرضه‌ی بازی بر روی این کنسول برای ما تفاوتی با عرضه‌ی آن بر روی دیگر پلتفرم‌های موجود ندارد. اگر بازی منتشر‌شده‌ای وجود داشته باشد که هواداران از ما بخواهد آن را بر Switch عرضه کنیم و همه‌ی شرایط مذکور هم در مورد آن مثبت باشد، عالی است. ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد. این موضوع در مورد بازی‌های فجدید و یا در حال ساخت نیز صادق است.

او سپس در مورد این امکان که بتسدا، همانند شرکتی همچون یوبیسافت که سال گذشته Mario + Rabbids:kingdom Battle را روی Switch منتشر کرد، بازی‌ای را تنها روی این کنسول عرضه کند اینگونه توضیح داد:

نمی‌دانم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. این موضوع به ایده‌ی کلی توسعه‌دهنده‌ی بازی و تشخیص ما مبنی بر مناسب (و سازگار) بودن ایده و پلتفرمِ مورد نظر بستگی دارد.

در نهایت هاینز در مورد احتمال عرضه‌ی همزمان نسخه‌ی Switch بازی‌های این کمپانی با نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها و تمایل bethesda به عملی کردن این موضوع افزود:

عرضه‌ی همزمان نسخه‌ی Switch همواره یکی از اولویت‌های ما بوده است اما در مورد Skyrim و DOOM متاسفانه این اتفاق ممکن نبود. توسعه‌ی Wolfenstein II روی Switch نیاز به زمان بیشتری داشت و متاسفانه امکان اینکه ما عرضه‌ی نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها را برای این موضوع به تعویق بیندازیم وجود نداشت. از دید من، هر زمان که امکان انتشار نسخه‌ی Switch بازی‌های ما به شکل همزمان با دیگر نسخه‌ها وجود داشته باشد، هیچ دلیلی برای خودداری از آن وجود ندارد.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که Bethesda کاملا به عرضه‌ی بازی‌های خود بر روی Switch در صورت مناسب بودن شرایط متعهد است. هاینز اطلاعات بیشتری نیز در مورد علاقه‌ی شخصی‌اش به کنسول نینتندو و همچنین تدارکات و آمادگی‌ها برای E3 امسال در اختیار مصاحبه‌کنندگان قراره داده که در آینده بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده