نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

خودروهای جدید آئودی در Gran Turismo Sport

لیست خودروهای آینده‌نگرانه Vision Gran Turismo با دو اتومبیل آئودی کامل‌تر از قبل شد.

استودیو پالی‌ فونی دیجیتال (Polyphony Digital) در سال ۲۰۱۳ و مدتی بعد از معرفی ششمین نسخه از سری گرن توریسمو (Gran Turismo)، از پروژه Vision Gran Turismo پرده برداشت؛ پروژه‌ای عظیم که قرار بود پل ارتباطی بین شرکت‌های مطرح خودروساز و این استودیو باشد و هر شرکت نسبت به استراتژی‌ها و اهداف خود، مدلی مفهومی و آینده‌نگرانه را به شکل انحصاری برای گرن توریسمو طراحی کند. در طول این مدت شرکت‌های بزرگی چون مرسدس بنز، بی‌ام‌و، شورولت، نیسان، بوگاتی و... مدل‌های مخصوص خود را ارائه دادند و اینک نوبت آئودی است که با محصولات خود به Gran Turismo Sport بیاید.

gran turismo v1

این شرکت محبوب آلمانی نه‌تنها یک خودرو، که دو نمونه را برای گرن توریسمو طراحی کرده است که با نام‌های آئودی Vision Gran Turismo و آئودی e-tron Vision Gran Turismo شناخته می‌شوند. این خودروها نه‌فقط در دنیای مجازی و داخل بازی در اختیار علاقمندان قرار گرفته‌اند، بلکه نمونه‌هایی واقعی هم از آن‌ها ساخته شده که در مرکز آموزشی آئودی (Audi Driving Experience Center) واقع در اینگولشتات آلمان نمایش داده می‌شوند و از آن مهم‌تر اینکه قرار است وارد پیست‌های مسابقه واقعی شوند و قدرت خود را نشان دهند.

gran turismo v2

مدل پایه به شکل هیبرید طراحی شده و از یک موتور V6 توربوشارژ ۳.۴ لیتری استفاده می‌کند که برای به حرکت در آوردن چرخ‌های عقب خودرو به کار می‌رود. یک موتور الکتریکی هم برای این محصول آئودی طراحی شده که حرکت چرخ‌های جلو را در اختیار دارد و در کنار موتور اصلی، قدرتی معادل ۹۵۰ کیلووات به خودرو هدیه می‌دهد.

مدل e-tron هم کاملاً الکتریکی است و یک عدد موتور ۲۰۰ کیلووات در جلو و دو موتور در عقب دارد که در مجموع به عدد ۶۰۰ کیلووات می‌رسد.

همان‌طور که گفته شد، خودروهای جدید آئودی قرار است در بعضی پیست‌ها هم هنرنمایی کنند که شامل مواردی چون Formula E Rome GP، مسابقات 24 ساعته Nurburgring و فستیوال سرعت Goodwood می‌شوند.

gran turismo v3

اگر پیش از این گرن توریسمو اسپورت را برای پلی استیشن 4 تهیه کرده‌اید، کافی است آخرین آپدیت بازی را دانلود کنید و از این خودروهای تماشایی لذت ببرید. اگر هم هنوز در خرید بازی تردید دارید می‌توانید به نقد زومجی سر بزنید و اطلاعات بیشتری به‌دست آورید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده