// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته سوم فروردین 1397 برای اندروید

در سومین هفته فروردین بازی پازل بسیار زیبا Whimsical War منتشر شد و در این مقاله نگاهی را به بازی آخرالزمانی Grim Soul: Dark Fantasy Survival انداخته‌ایم.

سومین هفته فروردین بازی‌های سرگرم‌کننده و البته زیبا از لحاظ بصری را در زومجی معرفی کردیم که می‌خواهیم در این مقاله نگاهی دوباره به این بازی‌ها داشته باشیم. هفته گذشته بازی Whimsical War برای اندروید و iOS منتشر شد که به ویژه در گیم‌پلی شباهت زیادی به کلش رویال دارد. این هفته همینطور بازی شبیه‌ساز The Ramen Sensei 2 را داشتیم که محصولی پرمحتوا و شدیدا اعتیادآور برای تجربه در آخر هفته است. اما اگر به بازی‌های رانندگی و به‌ویژه موتورسواری علاقه دارید، در مقاله پیش‌رو معرفی کوتاهی را از Racing Fever: Moto می‌توانید مطالعه کنید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی ‌Blocky Snakes

Blocky Snakes

شاید کمتر بازیکنی را بتوانیم پیدا کنیم که حداقل یک بار بازی خاطره‌انگیز Snake را تجربه نکرده باشد. محصولی که هرچند گیم‌پلی ساده‌ای داشت، اما سال‌های سال نسخه‌های متفاوتی از آن برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و حتی اکنون نیز تجربه آن لذت بخش است. بازی Blocky Snakes در حقیقت نگاهی به داستان مارها از دیدی متفاوت است. در این بازی باید در جهانی بلوکی، ماری سرزنده را برای جمع‌آوری میوه‌ها و عبور از میان موانع هدایت کنید. بازی هرچند تم اصلی یعنی جمع کردن میوه‌ها و بزرگ شدن مار را دارد، اما در گیم‌پلی و به ویژه طراحی‌ها قدمی روبه‌جلو برای بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. در جریان بازی در کنار جمع کردن میوه‌ها باید به موانع و روش عبور از آنها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال، مسیر حرکت مار مملو از ابزارهای الکتریکی، تیغ و دیوارهای مستحکم است که باید قبل از رسیدن به آنها با عبور از روی سوییچ، این موانع را غیر فعال کنید. بازی در پنج منطقه با رنگ‌بندی و عناصر متفاوت انجام می‌شود که حداقل از لحاظ بصری پاسخگوی نیازهای کاربر است. شما می‌توانید Blocky Snakes را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Blocky Snakes

Grim Soul: Dark Fantasy Survival

بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival

بازی Last Day on Earth را می‌توانیم بی اغراق یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی منتشر شده برای اندروید و iOS معرفی کنیم. بازی پرمحتوایی که هرچند خرید‌های درون‌‌برنامه‌ای نقش مهمی در گیم‌پلی آن داشت، اما هنوز هم محصولی باکیفیت بود و بی‌شک ارزش تجربه کردن را دارد. حال استودیوی سازنده این بازی، اثر جدیدی را با نام Grim Soul: Dark Fantasy Survival منتشر کرده است که با عناصری مشابه، بازیکنان را در دنیایی تاریک و پرتنش رها می‌کند. در جریان بازی اولین هدف شما زنده‌ماندن‌ است و برای این هدف باید با جمع‌آوری آیتم‌ها و ساخت آیتم‌های دفاعی جدید،‌ در کنار ایجاد اقامتگاهی مستحکم، با زامبی‌ها و دشمنانی بی‌رحم روبه‌رو شوید. پخت غذا،‌ سفر میان مناطق مختلف، ساخت انواع و اقسام سلاح‌ها و رویدادهای روزانه برای یافتن آیتم‌های جدید از جمله‌ دیگر ویژگی‌های این بازی هستند. Grim Soul: Dark Fantasy Survival مانند Last Day on Earth دوربین بالا به پایین دارد و دشمنان متنوعی را شاهد هستیم. متاسفانه با توجه به رایگان بودن بازی، خریدهای درون‌برنامه‌ای اهمیت زیادی در Grim Soul: Dark Fantasy Survival دارد و در نتیجه بعد از مدتی احتمالا مجبور به انجام خریدهای درون برنامه‌ای خواهید شد.

دانلود بازی اندروید Grim Soul: Dark Fantasy Survival

بازی Racing Fever Moto

Racing Fever: Moto

برخلاف بازی‌های پازل فراوانی که در چندماه گذشته برای اندروید و iOS‌ منتشر شده است، کمبود بازی‌های ریسینگ در چند وقت اخیر به شدت احساس می‌شود. هرچند فعلا در انتظار عرضه‌ی رسمی بازی آسفالت 9 (Asphalt 9: Legends) هستیم، اما تجربه بازی‌های قدیمی منتشر شده خالی از لطف نخواهد بود. بازی Racing Fever: Moto اثر جذابی در سبک ریسینگ است که با گیم‌پلی روان و بخش‌های متنوع، به بازیکنان امکان هدایت انواع و اقسام موتورسیکلت‌ها را می‌دهد. در کنار بخش تک‌نفره، بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین نیز با یک حریف رقابت کنند. برخلاف حالت آفلاین، در بخش آنلاین چندنفره،‌ موتورسیکلت تمام بازیکنان در شرایط یکسانی قرار دارد و همین موضوع نیاز مهارت در هدایت موتور را به شدت افزایش می‌دهد. حضور بخش‌های متفاوت در گیم‌پلی، باعث شده تا بازی Racing Fever Moto به محصولی جذاب تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Racing Fever: Moto

بازی The Ramen Sensei 2

The Ramen Sensei 2

بازی شبیه‌سازی The Ramen Sensei نخستین بار در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۴.۹۹ دلار منتشر شد که در همان زمان نیز با استقبال خریداران روبه‌رو شده بود. حال بعد از گذشته دو سال استودیوی Kariosoft دومین شماره این بازی اعتیاد‌آور را برای اندروید و iOS به صورت رایگان منتشر کرده است. The Ramen Sensei 2‌ هرچند از خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، اما بازیکنان می‌توانند حتی بدون نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای به تجربه بازی بپردازند. در این بازی باید رستوران پخت رامن خود را گسترش دهید. برای این کار اما در ابتدا باید با استخدام آشپزهای حرفه‌ای، بهترین رامن‌ها را با توجه به سلیقه و نیاز خود بپزید و سپس برای مشتریان سرو کنید. یکی از ویژگی‌های بازی تنوع زیاد آیتم‌های پخت رامن است که از گوشت مرغ گرفته تا سبزی‌جات را در بر می‌گیرد. شرکت در رویدادها، تامین نیاز سایر مشتریان یا ارتقاء مهارت‌های آشپزها یا کارکنان از دیگر خصوصیات بازی The Ramen Sensei 2 است. بازیکنان همچنین قادر به خریداری دکوراسیون جدید یا گسترش کسب و کار خود با برپا کردن رستوران‌های بیشتر هستند.

دانلود بازی اندروید The Ramen Sensei 2

بازی Whimsical War

Whimsical War

اگر به بازی کلش رویال علاقه دارید و می‌خواهید محصول دیگری با خصوصیات مشابه را تجربه کنید، بازی Whimsical War یکی از محصولات جدید و محبوبی است که پیشنهاد می‌کنیم. گیم‌پلی Whimsical War در برخی موارد مانند هدف نهایی هر رقابت، نحوه ارتقاء کارت‌ها یا شیوه برگزاری مسابقات مشابه کلش رویال است، اما در این بین در روند بازی شاهد تغییراتی مانند اضافه شدن فاکتورهای پیروزی جدید هستیم. به عنوان مثال، هرچند مانند گذشته باید برج‌های حریف را از بین ببرید و با از بین بردن برج پادشاهی، پیروز رقابت می‌شوید،‌ اما برای استقرار نیروها باید بخش‌های مختلف میدان رقابت را به تسخیر خود درآورید و در منطقه آبی رنگ، کارت‌ها را مستقر کنید. با استقرار کارت‌ها مسیر حرکت نیروها به رنگ آبی تغییر می‌کند و در نتیجه در هر مکانی که آبی رنگ باشد می‌توانید کارت‌هایتان را مستقر کنید. از سوی دیگر انیمیشن‌های بازی نیز جذاب هستند و باوجود شباهت بی چون و چرایی که میان کارت‌های Whimsical War و کلش رویال است، هنوز هم با محصولی جذاب روبه‌رو هستیم. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان از طریق اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Whimsical War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده