// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

درآمد ۱۵ میلیون دلاری Fortnite روی iOS تنها در سه هفته

بازی موبایل Fortnite تنها در عرض سه هفته توانسته است درآمدی برابر با ۱۵ میلیون دلار روی iOS کسب کند.

بازی Fortnite را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی حال حاضر دانست و این روزها اخبار متفاوتی حول این بازی بتل رویال منتشر می‌شود. همچنین نسخه موبایل این بازی در زمان عرضه اولیه خود تنها از طریق دعوت‌نامه، قابل بازی بود و کاربران برای اینکه بتوانند بازی آیفون Fortnite را تجربه کنند، می‌بایست برای یکدیگر دعوت‌نامه می‌فرستادند.

درآمد بازی Fortnite

حال تنها یک هفته از عرضه رسمی بازی موبایل Fortnite روی سیستم عامل iOS (نسخه ۱۱) می‌گذرد و این بازی، توانسته به پرفروش‌ترین بازی فروشگاه اپل تبدیل شود. با توجه به اخبار بازی موبایل، گروه تحقیقاتی سنسور تاور با آمارگیری میزان فروش بازی‌ها، لیستی را تهیه کرده که بازی موبایل Fortnite در صدر این لیست از نظر فروش درون برنامه‌ای قرار گرفته است.

بازی Fortnite تنها در هفت روز گذشته و به‌واسطه پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود، توانسته ۶.۴ میلیون دلار درآمد داشته باشد. این در حالی است که بازی Candy Crush با ۵.۸ میلیون دلار و بازی Clash of Clans با ۴.۱ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. نکته‌ی جالب دیگر بازی موبایل Fortnite برمی‌گردد به پرداخت‌های روزانه بازیکنان برای این بازی که در اواسط مارس و عرضه اولیه بازی به صورت دعوت‌نامه‌ای، شاهد فروش روزانه ۴۰۰ هزار دلار هستیم و در ادامه رشد سریع درآمد روزانه بازی را می‌بینیم.

درآمد بازی Fortnite

درانتها استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی Fortnite، اعلام کرد که با آمارگیری گروه سنسور تاور، بازی Fortnite تنها در ۲۰ روز عرضه خود روی اپ استور (با در نظر گرفتن عرضه اولیه در ۱۵ مارس/ ۲۴ اسفند) توانسته ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد. نکته‌ی دیگر در مورد بازی موبایل Fortnite این است که Fortnite توانسته به رقم ۱۱ میلیون کاربر برسد و همچنین بازی برتر فروشگاه‌ اپل در بیش از ۲۰ منطقه مختلف است.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه موبایل بازی Fortnite چیست؟


منبع 9to5mac
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده