نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

زمان برگزاری بلیزکان 2018 اعلام شد

کمپانی بلیزارد زمان برگزاری رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ و همچنین شرایط خرید بلیط‌های آن را اعلام کرد.

رویداد سالیانه بلیزکان که توسط شرکت بلیزارد برگزار می‌شود، جزو مهم‌ترین رویداد‌ها برای طرفداران بازی‌های این کمپانی است. چرا که در آن، آخرین اخبار و اطلاعات از بازی‌های بلیزارد ارائه می‌شود و برای مثال، سال گذشته شاهد انتشار اخباری با محوریت بازی‌های World of Warcraft، Hearthstone و بازی‌های دیگر در بلیزکان ۲۰۱۷ بودیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، Blizzard زمان برگزاری رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ را اعلام کرده است که بر اساس آن، این رویداد روز‌هایی ۱۱ و ۱۲ آبان امسال در شهر آناهایم کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

بلیط‌های این مراسم در روز‌های ۱۹ و ۲۲ اردیبهشت امسال برای فروش در دسترس قرار می‌گیرند و قیمتی معادل ۲۰۰ دلار خواهند داشت. با خرید این بلیط‌ها، امکان شرکت در مراسم فراهم می‌شود و همچنین خریداران جوایزی قابل استفاده در بازی‌های مختلف بلیزارد دریافت می‌کنند. البته افرادی که شانس حضور در کالیفرنیا را ندارند، می‌توانند با خرید بلیط مجازی مراسم را به شکل لایو استریم تماشا کنند. جزییات بیش‌تر در مورد بلیط مجازی و همچنین قیمت و شرایط آن، به‌زودی اعلام خواهد شد. 

بلیزارد همچنین برای اولین بار، امکان حضور طرفداران در رویداد هفته افتتاحیه بلیزکان (BlizzCon Opening Week) را هم فراهم کرده است. در این رویداد که بین روز‌های ۳ تا ۷ آبان برگزار خواهد شد، مسابقات eSport مختلفی برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک آن‌ها را با خرید بلیط تماشا کنند. از این رقابت‌ها می‌توان به دور اول مسابقات World Championship Series Finals بازی StarCraft 2، رقابت‌های Global Championship Finals بازی Heroes of the Storm و رقابت‌های Arena World Championship Finals بازی World of Warcraft اشاره کرد. دور فینال هر سه این مسابقات هم در ایام برگزاری خود بلیزکان جریان خواهد داشت. 

شما بیش‌تر منتظر اعلام چه اخباری در BlizzCon 2018 هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده