نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

اطلاعاتی از عملیات جدید بازی Ghost Recon: Wildlands با حضور سم فیشر منتشر شد

اطلاعاتی از عملیات جدید بازی Ghost Recon: Wildlands که سم فیشر هم در آن حضور دارد، اعلام شد؛ حال می‌دانیم که در چه تاریخی دوباره سم فیشر را ملاقات خواهیم کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم شرکت یوبیسافت، سازنده بازی Ghost Recon: Wildlands، تاریخ اولین عملیات از چهار عملیات ویژه این بازی را اعلام کرده است. نکته خاص این عملیات، حضور سم فیشر، شخصیت محبوب Splinter Cell در آن است و به همین دلیل، هواداران منتظر اعلام تاریخ انتشار این بسته بودند. به نقل از شرکت یوبیسافت، در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین)، اولین رویداد از ۴ رویداد ویژه بازی Ghost Recon: Wildlands در سال ۲۰۱۸، آغاز خواهد شد. شرکت یوبیسافت در جدیدترین اعلامیه‌اش، درباره جزئیات این رویداد از جمله ماموریت‌ها، کاراکترها، تجهیزات و چالش‌های جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد، اطلاعاتی مفید منتشر کرد. همچنین با توجه به گفته‌های این شرکت فرانسوی، بازی Ghost Recon: Wildlands از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ آوریل (۲۳ تا ۲۶ فروردین)، کاملا رایگان خواهد بود.

این رویداد در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) آغاز خواهد شد و کاربران به محض ورود به بازی و اتصال به اینترنت، از محتوایی که این رویداد برای بخش اصلی و قسمت Ghost War PvP ارائه می‌کند باخبر خواهند شد. این رویداد، یک مرحله جدید به بخش Player vs. Enemy اضافه می‌کند؛ جایی که بازیکنان در کنار سم فیشر، به یک ماموریت سری در بولیوی اعزام می‌شوند. چالش‌های Player vs. Enemy هم به صورت تک‌نفره و هم چندنفره تا حداکثر ۴ نفر، قابل بازی هستند ولی در این رویداد، در هرصورت که وارد این بخش شوید، سم‌ فیشر همراه‌تان خواهد بود. طبق گفته یوبیسافت، این ماموریت در شب به وقوع می‌پیوندد؛ درنتیجه، به لطف حضور سم فیشر، این ماموریت می‌تواند یک تجربه ناب برای هواداران مجموعه اسپلینترسل به ارمغان بیاورد.

بعد از به پایان رساندن ماموریت، دوربین‌های دید در شب معروف فیشر به کاربران به عنوان پاداش، اعطا خواهد شد. به نقل از یوبیسافت، این هدیه فقط در صورتی به کاربران اعطا می‎شود که بتوانند چالش ویژه این رویداد (که در تاریخ ۲۶ فروردین به پایان می‌رسد) را با موفقیت به پایان برسانند. همچنین در قالب این محتوا، یک بسته ویژه تجهیزات از مجموعه اسپلینترسل به قسمت تک‌نفره بازی Ghost Recon: Wildlands اضافه خواهد شد؛ بسته‌ای که شامل سلاح‌های سرد و گرم معروف این مجموعه می‌شود.

اگر تریلر معرفی این عملیات را دیده باشید، متوجه شده‌اید که مایکل آیرون‌ساید، صداگذار معروف کاراکترِ سم فیشر، در قالب این رویداد دوباره به این نقش برگشته است. همچنین خوشبختانه این آخرین حضور آیرون ساید در بازی‌های یوبیسافت نیست و شایعاتی پیرامون او درباره همکاری‌اش با یوبیسافت روی یک پروژه نامعلوم شکل گرفته است؛ خوشبختانه، این پروژه چیزی بزرگ‌تر از یک محتوای دانلودی برای بازی Ghost Recon است و به احتمال زیاد در آینده خبر از ساخته شدن نسخه‌ای جدید از بازی اسپلینترسل خواهیم شنید.

این محتوا، به قسمت PvP از بخش Ghost War یک کلاس جدید از سربازها به نام Echelon Assault Class اضافه خواهد کرد. سم فیشر همراه با این سربازها در بخش Ghost Wars، به ابزارآلات بسیار پیشرفته دسترسی خواهد داشت.

اگر هنوز موفق به خرید بازی Ghost Recon: Wildlands نشده‌اید، می‌توانید این بازی را از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ آوریل (۲۳ تا ۲۶ فروردین) به صورت کاملا رایگان تجربه کنید. این حالت برای دارندگان PS4، Xbox One و PC خواهد بود. در این حالت رایگان، کاربران به تمامی بخش‌های Ghost War ،Special Operation و Predator Mission دسترسی خواهند داشت.

بازی Ghost Recon: Wildlands حدود دو سال پیش برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر شد و توانست از وب‌سایت زومجی نمره خوب ۷.۵ را بگیرد. خواندن بخشی از بررسی این بازی خالی از لطف نیست:

Ghost Recon: Wildlands نه آن بازی عالی مورد انتظار همگان است و نه می‌توان آن را محصولی ضعیف از کمپانی یوبی‌سافت دانست. یوبیسافت توانسته با خلق چشم‌اندازهای زیبای کشور بولیوی در کنار حفظ سبک تاکتیکی مجموعه گوست ریکان، محصولی متفاوت را در نقشه‌ای عظیم ارائه کند. میان‌پرده‌های زیبای وایدلندز با نمایش پیشینه و هدف شخصیت‌های منفی، داستانی متفاوت را از درگیری‌های درونی یک کارتل مواد مخدر ارائه می‌کند. با این حال، بر خلاف جذابیت‌های حالت Co-op، متاسفانه سیستم کاورگیری بد، تکراری شدن ماموریت‌های جانبی و مشکلات عجیب گرافیک فنی به تجربه‌ی کلی بازیکن ضربه‌ می‌زند و یوبی‌سافت در رفع آنها قبل از انتشار بازی کوتاهی کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده