نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

Rocket league روی کنسول سوییچ آپدیت گرافیکی دریافت خواهد کرد

استودیوی Psyonix از آپدیت تازه‌ی Rocket League روی کنسول نینتندو سوییچ که تنظیمات گرافیکی جالب توجهی را به این بازی اضافه می‌کند پرده‌برداری کرده است.

مدتی پیش استودیوی Psyonix (توسعه‌دهنده و ناشر بازی Rocket League) قول آپدیت گرافیکی بزرگی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League داده بود. اکنون در آخرین پست بلاگ این استودیو به‌طور کامل از این آپدیت پرده‌برداری شده است.

در حالت دستی این کنسول، به‌واسطه‌ی این آپدیت وضوح تصویر از رزولوشن ۱۰۲۴x۵۷۶ به ۱۲۸۰x۷۲۰ و در حالت ثابت (متصل به نمایشگر) از 720p به 900p ارتقا خواهد یافت. آپدیت تورنومنت که استودیوی Psyonix آن را «یکی از بزرگترین‌ها» توصیف کرده هم در تاریخ ۱۴ فروردین در دسترس قرار خواهد گرفت که قرار است به بخش تنظیمات تصویری بازی قسمت کیفیت تصویر را اضافه کند.

همچنین شما می‌توانید میزان نرخ فریم تصویر را از ۶۰ به ۳۰ فریم بر ثانیه تغییر دهید که در این صورت، دیگر گزینه‌های گرافیکی همچون Lens Flare، Dynamic Shadows، Depth of Field و Light Shafts هم قابل‌دسترس خواهند بود. البته برای شرکت‌کنندگان در مسابقات و بخش‌های رقابتی معمولا بازیکنان ۶۰ فریم در ثانیه را ترجیح می‌دهند اما همیشه انتخاب‌های بیشتر در چنین مواردی، مسئله‌ای مثبت به‌حساب می‌آید. ضمنا، بخش Video Capture که به شما اجازه‌ی ضبط ویدئویی بازی را خواهد داد هم به‌زودی به این بازی اضافه خواهد شد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده