نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

آپدیت جدید Heroes of the Storm روی قهرمان جدید بازی تمرکز دارد

کمپانی بلیزارد بروزرسانی جدیدی برای بازی Heroes of the Storm منتشر کرد که مشکلات مربوط به هیروی جدید بازی یعنی فینیکس را رفع می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که بروزرسانی جدیدی برای بازی Heroes of the Storm کمپانی Blizzard منتشر شده است که مشکلات مربوط به برخی از هیروها، صداها و سازه‌های این بازی موبا را مرتفع می‌سازد.

بسیاری از این اصلاحات به هیروی فینیکس مربوط می‌شود که به تازگی به جمع قهرمانان بازی اضافه شده است. همچنین دو هیروی هانزو و دیابلو نیز دستخوش تغییرات کوچکی شده‌اند. این بروزرسانی تغییرات زیادی را به همراه نمی‌آورد، اما قطعا تجربه بازی را برای کسانی به انجام آن می‌پردازند، لذت‌بخش‌تر می‌سازد.

اوایل این هفته شاهد بروزرسانی دیگری برای بازی Heroes of the Storm بودیم که هیروی فینیکس و بخش مشارکتی Deadman’s Stand را به بازی اضافه کرد و در کنار رفع برخی از باگ‌ها، تغییراتی را در برخی از قهرمانان بازی ایجاد کرد.

در دیگر اخبار مرتبط، کمپانی بلیزارد به مناسبت ۲۰ سالگی مجموعه StarCraft آیتم‌هایی را برای تمام بازی‌های خود در دسترس قرار داد که از میان آنها می‌توان به اسکین‌های ویژه برای بازی StarCraft 2، اسکین Kerrigan برای شخصیت Widowmaker در بازی Overwatch و پت (Pet) کشتی جنگی برای بازی Diablo 3 اشاره کرد.

بازی Heroes of the Storm یک بازی رایگان (Free to Play) است که در حال حاضر در پی سی و مک در دسترس است. شما می‌توانید جزئیات بروزرسانی جدید بازی را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده