نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

نینتندو همزمان با E3 2018 مسابقات Splatoon 2 و Super Smash Bros برگزار می‌کند

کمپانی نینتندو پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2018، بخشی از برنامه‌های امسالش را اعلام کرد و از تدارک دیدن مسابقات Splatoon 2 و Super Smash Bros خبر داد.

شرکت نینتندو همیشه تا نزدیک به مراسم E3 درباره برنامه‌هایی که دارد سکوت پیشه می‌کند، ولی امسال سنت‌شکنی کرده و زودتر از معمول، اخبار مختلفی را منتشر کرده است. اخیرا در اخبار بازی مطلع شدیم که همزمان با نمایشگاه E3 2018، برای نسخه نینتندو سوییچِ بازی Super Smash Bros و بازی Splatoon 2 تورنمنت‌هایی برگزار خواهد شد. این مسابقات در ۱۱ و ۱۲ ژوئن (۲۱ و ۲۲ خرداد) در لس آنجلس میزبانی خواهند شد.

در جدیدترین مصاحبه سایت پالیگان با بیل ترینن، یکی از اعضای شرکت نینتندو، از او درباره این دو تورنمنت یعنی Super Smash Bros. Invitational 2018 و Splatoon 2 World Championship سوالاتی پرسیده شد و او در جواب گفت:

ما می خواهیم رویدادی را برگزار کنیم که سطح بالایی از رقابت را نشان دهد. ما می‌خواهیم که این مسابقات برای شرکت‌کنندگان و تماشاگران حاضر در محل مسابقات و کسانی که در خانه آن را تماشا می‌کنند، جذاب باشد. می‌خواهیم مسابقاتی را برگزار کنیم که مردم دوست دارند ببینند.

ترینن اشاره کرد که تورنمنت Smash Bros هم هواداران معمولی و هم هواداران قدیمی را هدف قرار می‌دهد و برای هر دوی آن‌ها، محتویاتی جذاب در نظر خواهد داشت. ترینن در ادامه اشاره کرد که حالت تماشاگر در مسابقات Splatoon 2 باعث می‌شود هواداران بتوانند راحت‌تر مسابقات را دنبال کنند و چیزی را از دست ندهند.

Nintendo

ترینن در آخر گفت که با توجه به برنامه‌ریزی Nintendo برای E3، خبرها و اطلاعیه‌های «زیادی» از این شرکت منتشر خواهد شد؛ پس می‌توانیم از این صحبت‌ها نتیجه بگیریم که هواداران تا ماه‌های آینده اخبار بیشتری از نینتندو خواهند شنید. شرکت نینتندو از ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) تا ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) در E3 2018 برنامه خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده