نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیوهای جدید Detroit: Become Human بازیگران بازی را نشان می‌دهد

تریلرهای جدیدی از بازی Detroit: Become Human منتشر شد که سه کاراکتر قابل بازی و بازیگرانی که نقش آنها را ایفا کرده‌اند، به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سه ویدیو جدید از بازی Detroit: Become Human منتشر شده است که سه کاراکتر بازی و بازیگرانی که نقش آنها را ایفا کرده‌اند، به نمایش در می‌آورد.

در این ویدیوها والری کاری، برایان دیچارت و جسی ویلیامز درباره کاراکترهای خود یعنی کارا، کانر و مارکوس صحبت می‌کنند و از ماجراجویی‌های این سه کاراکتر می‌گویند. این ویدیوها همچنین پشت صحنه ساخت بازی را به تصویر می‌کشد؛ جایی که بازیگران در لباس‌های موشن کپچر یکی از سکانس‌های بازی را ضبط می‌کنند.

بازی Detroit: Become Human جدیدترین بازی اکشن ماجراجویی در حال ساخت استودیو فرانسوی Quantic Dream به حساب می‌آید که در آن توسعه‌دهندگان به مانند بازی‌هایی نظیر بازی Heavy Rain و بازی Beyond: Two Souls به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در طول بازی انتخاب‌های مختلفی انجام دهند که بسته به این انتخاب‌ها بازیکنان با پایان‌های مختلفی روبرو خواهند شد.

مدتی قبل کمپانی سونی و استودیو کوانتیک دریم تریلرهای جدیدی را از شخصیت‌های اصلی بازی Detroit: Become Human منتشر کردند و یکی از کاربران یوتیوب مقایسه‌ای میان ویدیو‌های بازی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ انجام داد که تغییرات نورپردازی و گرافیک را نشان می‌داد.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلرهای جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده