// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Survival Island: Evolve Pro

بازی موبایل Survival Island: Evolve Pro اثری فوق‌العاده جذاب برای علاقه‌مندان سبک ماجراجویی و بقا است که با داشتن تنوع بالا، تجربه‌ای لذت بخش و متفاوت برای آن‌ها رقم می‌زند.

بازی موبایل Survival Island بازی ماجراجوی و جالبی از استودیو Pride games است که برای علاقه‌مندان سبک بقا خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. این بازی المان‌های بسیار هیجان انگیز و البته پرتعدادی را فراهم کرده است تا بازیکنان در پلتفرم موبایل، اثر قابل توجه و متفاوتی را تجربه کنند. اثری که به حق لایق تحسین است.

گیم پلی این بازی اندروید به صورت اول شخص دنبال می‌شود و شما باید شخصیت بازی را که در یک جزیره دورافتاده و در محل زندگی دایناسورها اسیر شده است را به‌دست گرفته و از طبیعت و منابعی که دارد کمک بگیرد تا بتواند زندگی کرده و از مرگ دوری کنید. این گیم‌پلی، بسیار روان دنبال می‌شود و شما با هدایت این شخصیت به سمت چپ و راست و با دویدن و پریدن می‌توانید حرکت خود را پی بگیرید. این حرکت به خوبی حس و حال مخوف نابودی و بقا را در محیط بازی می‌رساند و سازندگان موفق شده‌اند تا پرستیژ خاص حرکتی را دقیقا متناسب با روح بازی القا نمایند. شما از المان‌های محیطی استفاده می‌کنید و با حرکت در محیط گسترده بازی، به دنبال منابعی خواهید بود تا بتوانید خودتان را نجات دهید.

Survival Island

منابعی که شما در این بازی ماجراجویانه نیاز دارید، غذا برای رفع گرسنگی، آب برای رفع تشنگی، همراه حیوان برای رفع استرس و تنهایی و همچنین سلامتی است تا امکان ادامه حیات برایش ممکن شده و دچار دیوانگی نشود. این دیوانگی زمانی ایجاد می‌شود که فرد بیش از اندازه تنها شود و زوال عقل پیدا کند. پس چقدر بهتر است که یک حیوان دست آموز دایناسور برای خود پیدا کنید و بتوانید این نیاز خود را نیز برطرف کنید. با پیش‌روی بیشتر شما خانه‌ای را برای خود خواهید ساخت و برای زندگی در این خانه حتما باید یک همراه داشته باشید. خانه‌ای که خواهید ساخت، از چوب‌هایی است که در راه خود پیدا می‌کنید و باید تا میزان مشخصی منابع لازم برای خود پیدا کنید. این منابع از کشتن دایناسورهای بزرگ و قطع کردن بوته‌ها و درختان به‌دست می‌آید. پس به‌یاد داشته باشید که هرگز نباید بوته‌های کوچک را نیز فراموش کرده و از نهایت منابع برای خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه شما تک و تنها در جزیره دورافتاده رها شده‌اید و در زمان دایناسورها زندگی می‌کنید، قطعا در جزیره حیوانات وحشی بسیاری وجود دارند که قصد دارند شما را کشته و غذای شب‌شان شوید. بنابراین باید سلاحی‌هایی را برای خود داشته باشید و بتوانید از آنها برای دفاع استفاده کنید. سلاح‌هایی که تنوع خوبی دارند و شما می‌توانید آنها را برای خود خریداری کنید. از نیزه و تیر و کمان گرفته تا شمشیر و گرز همگی تنها بخشی از آن‌ها هستند. سپرهای دفاعی و ابزارهای استتار نیز جزوی از وسایل دفاعی شما محسوب می‌شوند. باید توجه داشته باشید که در ابتدای مراحل حیوانات یکی یکی به شما حمله می‌کنند، اما با بالا بردن سطح قطعا مشاهده خواهید کرد که گروهی از حیوانات نظیر شیر و ببر و دایناسور به شما حمله‌ور می‌شوند و شما باید استراتژی و ابزارهای پیشرفته‌ای برای دفاع از خودتان داشته باشید.

Survival Island

از دایناسورهای کوچک‌تر شروع کرده و آنها را برای همراهی با خودتان رام کنید تا بتوانید هم بر دیوانگی خود غلبه کنید و هم در مقابل دیگر دایناسورها، برای دفاع از آنها کمک بگیرید. بخش خریدهای بازی چندین بخش متنوع را تشکیل می‌دهند و شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. می‌توانید با سکه‌های خود ابزارهای جنگی بخرید یا برای رفع گرسنگی و تشنگی خود از میوه‌جات‌ و معجون‌های انرژی استفاده کنید. این بخش از بازی دارای اهمیت فراوانی است، چرا که مرگ و زندگی شما را تعیین می‌کند و باید در زمان‌های مناسب بتوانید خودتان ریکاوری کرده و از تغذیه و استراحت لازم بهره ببرید. پس دقیقا باید توجه داشته باشید که فرای بخش اکشن بازی که هیجان بسیار بالایی دارد، حتما باید با استراتژی عمل کرده و حواس‌تان به دور و اطراف خود باشد. همین موضوع هیجان بالایی را برای شما ایجاد می‌کند و چالش‌های زیادی را در این ماجراجویی هیجان انگیز برای شما فراهم می‌کند.

بازی Survival Island: Evolve Pro به‌خوبی علاقه‌مندان سبک زندگی و بقا را راضی می‌کند و با المان‌های متنوع و جذابی که دارد، می‌تواند برای روزهای طولانی چالش برانگیز و جذاب تلقی شود. قطعا تجربه چنین ماجراجویی‌هایی برای پلتفرم موبایل هیجان چندین برابری دارد و شما می‌توانید حس و حال متفاوت تری را تجربه کنید. می‌توانید این بازی را از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت نمایید.

دانلود بازی اندروید Survival Island: Evolve Pro


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده