// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

عرضه نمایشگر جدید کمپانی MSI با همکاری SteelSeries

کمپانی MSI به عنوان بخشی از یک همکاری طولانی مدت با شرکت SteelSeries که یک تولید کننده سخت‌افزار‌های مرتبط با گیمینگ است، مانیتور‌های جدیدی را عرضه کرده که قابلیت‌های PrismSyns و Gamesence را با یکدیگر ادغام کرده است.

امروز شرکت MSI که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان سخت‌افزارهای کامپیوتر است، با همکاری شرکت SteelSeries اعلام کردند که سری جدید نمایشگرهای Optix MPG با صفحه نمایش خمیده را عرضه کرده‌اند که این محصول جدید از قابلیت SteelSeries Engine هم پشتیبانی می‌‌کند.

با توجه به اخبار نشر شده در مطبوعات، این خط تولید جدید از نمایشگر‌های گیمینگ نتیجه‌ی همکاری طولانی مدت بین این دو شرکت بزرگ بوده است. با تعبیه پنج منطقه نورپردازی RGB که در جلوی نمایشگر واقع شده، پی‌سی گیمر‌ها و دوستداران فن‌آوری هم اکنون می‌توانند به راحتی افکت‌های نورپردازی نمایشگر را در نرم‌افزار SteelSeries Engine برنامه‌ریزی کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد این بخش‌های نورپردازی را با تایمر‌های درون بازی، زمان آماده شدن لول‌ها و یا اطلاعیه‌های حساب Discord هماهنگ کنند.

مقاله مرتبط

  • استیل سریز کیبورد قابل برنامه ریزی Apex M750 را معرفی کرد

شرکت MSI همچنین اعلام کرد که سری Optix MPG اکنون شامل دو مانیتور ۲۷ اینچی مدل Optix MPG27C و مدل Optix MPG27CQ است که معرفی کننده‌ی نسل بعدی نمایشگر‌های مخصوص بازی این شرکت با یک پنل منحنی VA بامیزان انحنای 1800R است. علاوه بر این هر دو مدل نمایشگرهای جدید MSI دارای نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ ۱ میلی‌ثانیه خواهند بود. تنها نکته‌ای که باعث تمایز این دو مدل نمایشگر از یکدیگر می‌شود این است که مدل Optix MPG27CQ مجهز به یک صفحه نمایشر با وضوح تصویر 1440P WQHD است در حالی که در مدل Optix MPG27C صفحه‌ی نمایشگر وضوح تصویر 1080P را ارائه خواهد داد.

سایر ویژگی‌های موجود در این نمایشگر‌ها عبارتند از نرخ انحنای 1800R، زاویه‌ی دید گسترده تا ۱۷۸ درجه و همچنین تکنولوژی‌های Low Blue Light و Anti-Flicker که از چشم کاربر در مقابل خستگی محافظت می‌کنند و باعث شده این خط تولید جدید هیچ چیزی از دیگر رقبای خود کم نداشته باشد. علاوه بر تمامی موارد فوق، این نمایشگر‌ها دارای یک نشانگر FPS هم هستند که به سادگی قابل دسترسی است.

در حال حاضر سری Optix MPG از نمایشگر‌های شرکت ام‌اس‌آی بر روی سایت‌های Amazon، Newegg، Fry's و Beast Buy برای خرید در دسترس هستند. البته کسانی که تا تاریه ۸ آوریل (۱۹ فروردین) اقدام به خریداری این محصولات بکنند، به همراه نمایشگر‌های خود یک پکیج رایگان شامل ماوس‌پد QcK Prism از محصولات شرکت SteelSeries را دریافت خواهند کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده