// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰

معرفی بازی موبایل OAO2

بازی موبایل OAO2 بسیار اعتیادآور و سرگرم‌کننده است و با توجه به درگیر کردن سرعت عمل و تمرکز بازیکنان، لحظات هیجان‌انگیز و پر استرسی را ایجاد می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل OAO2 یک اثر کژوال ساخته GameCube App است که با ارائه یک گیم پلی ساده و مبتکرانه سعی داشته است تا تمرکز و سرعت عمل بازیکنان را به چالش بکشد و بتواند لحظات اعتیادآوری را برای بازیکن ایجاد کند. باید بگوییم که سازنده به خوبی در هدف خودش موفق بوده است و شاهد تنوع و غافل‌گیری‌های جالبی در تجربه این بازی هستیم.

گیم‌پلی این بازی اندروید به همان صورت که گفته شد، بسیار ساده و بی شیله پیله است و شما تنها باید با لمس صفحه نمایش گوشی خود، تعداد مشخصی توپ را به بدن موجودی عنکبوت-مانند پرتاب کنید؛ طوری که به توپ‌هایی که از قبل روی بدن عنکبوت وجود داشته‌اند یا قبلا پرتاب کرده‌اید، اصابت نکند و در جای خالی موردنظر قرار بگیرد. برای این منظور باید تمرکز حواس داشته باشید و با در نظر گرفتن حرکت دایره‌‌واری که توپ‌ها دارند، در مدت زمان خاص خودش پرتاب را انجام دهید و به سراغ توپ بعدی بروید. دقت داشته باشید که با برخورد توپ به توپ‌های دیگر، با هر تعدادی که قبلا پرتاب کرده‌اید، می‌سوزید و باید دوباره از ابتدای کار شروع کنید. این موضوع به خودی خود هیجان بسیار بالایی دارد؛ چرا که با پیش‌روی بیش‌تر در مراحل مشاهده خواهید کرد که روند کار بسیار حساس و هیجانی می‌شود و شما در حالی که تنها دو یا چند توپ محدود تا پیروزی فاصله دارید، با یک حرکت اشتباه، تمام تلاش‌های خود را به باد فنا می‌دهید. با توجه به اینکه ابتدای مراحل صرفا جنبه آموزشی و معرفی حالت‌های مختلف حرکت عنکبوت را دارد، ممکن ساده به نظر بیاید، اما خواهید دید که مراحل بالایی چقدر هیجان و سختی خاص خودشان را دارند و باید ریتم حرکت دایره و میزان سرعت آن را در نظر داشته باشید، تا بتوانید بهترین پرتاب‌های خود را انجام دهید.

OAO2
OAO2
OAO2

گرافیک بازی بسیار عالی کار شده است و شاهد جلوه‌های ویژه بسیار خوبی هستیم. روان بودن بازی و پرتاب‌های ساده و دشوار نبودن آن، یکی از بهترین عواملی است که باعث می‌شود انجام دادن این بازی، شما را خسته نکند و همواره با علاقه خاص به ادامه بازی بپردازید. بگذارید کمی هم از ریتم حرکت چرخشی عنکبوت بگوییم؛ جایی که این حرکت در برخی از مراحل ریتم ثابتی دارد و در برخی از مراحل نیز متغیر است و سرعتش کم و زیاد می‌شود. این متغیر بودن چالش پرتاب‌ها را برای بازیکن سخت‌تر می‌کند و وی باید با تمرکز کامل بتواند بهترین زمان ممکن را برای پرتاب انتخاب کند. مواردی پیش می‌آید که فکر می‌کنید با این سرعت پرتاب خوبی را خواهید داشت؛ تا اینکه ریتم چرخش عوض می‌شود و شما با یک پرتاب اشتباه می‌سوزید.

این گیم‌پلی تنها به همین دو مورد ختم نمی‌شود؛ گاهی جهت حرکت چرخشی نیز عوض می‌شود و کلا تمرکز بازیکن را به‌هم می‌ریزد. این تغییرات به صورت مداوم صورت می‌گیرد و در مواردی که شما باید توپ‌های زیادی را به بدن عنکبوت اصابت دهید، این موضوع واقعا چالش برانگیز ظاهر می‌شود. حال تصورش را بکنید که همه این تغییرات به صورت یکجا در یک مرحله گریبان شما را بگیرند. در چنین شرایطی باید هزاران بار مرحله را انجام دهید و آنقدر در کار خود مهارت و تمرکز داشته باشید تا بتوانید رفته رفته قلق کار را به‌دست آورید و در نهایت پیروز شوید. این موضوع مرتبا تکرار می‌شود و شما خواهید دید که روزهایی طولانی در یک مرحله خاص گیر کرده‌اید و به گربه سیاه شما تبدیل شده است.

OAO2
OAO2
OAO2

این همه از خوبی‌های این بازی کژوال گفتیم، اما بهتر است با چند نکته کوتاه، در مورد برخی از نکات عذاب‌دهنده بازی هم صحبت کنیم. باید بگوییم که این بازی برای اجرا شدن نیاز به اینترنت دارد و این موضوع برای چنین بازی‌ای اصلا منطقی نیست. البته دلیل این موضوع هم مربوط به بخش تبلیغات در بازی می‌شود که واقعا عذاب‌دهنده است و تعدد بسیار بالای تبلیغات در بازی به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست. گاهی می‌بینید که در حین اینکه بازی را انجام می‌دهید و در جای حساس کار قرار گرفته‌اید، به‌ناگهان یک تبلیغ جلوی راهتان سبز می‌شود و شما در تعجب فقط به صفحه نمایش گوشی خیره می‌شوید! وجود چنین مواردی نه‌تنها موجب عصبانیت بازیکن می‌شود، بلکه به گیم‌پلی بازی نیز ضربه وارد می‌کند. آخرین مورد هم درباره تعداد دفعات مجاز بازی است که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ آن هم این است که شما معمولا بعد از ۱۰ بار شکست در بازی باید مدتی را صبر کرده و سپس بازی را ادامه دهید که در مراحل بالاتر واقعا بازیکن را دچار مشکل می‌کند.

OAO2
OAO2
OAO2

بازی OAO2 اثر جذاب و فوق‌العاده‌ای است که اگر مشکلاتش قابل چشم‌پوشی کردن باشند، واقعا لایق تحسین است و در به چالش کشیدن ذهن بازیکن و تمرکز وی بسیار موفق ظاهر می‌شود. بازی برای اوقات فراغت بازیکنان ارائه شده است تا به ساده‌ترین شکل ممکن سرگرم شوند و بتوانند گذر زمان مناسبی را داشته باشند. بازی را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید OAO2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده