نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی‌های کمپانی برادران وارنر در سرویس Origin Access در دسترس قرار گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز از راهیابی بازی‌های کمپانی برادران وارنر به سرویس Origin Access خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که هم‌اکنون بازی‌های انتشار یافته توسط کمپانی برادران وارنر از طریق سرویس Origin Access در دسترس است.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، از امروز شش بازی کمپانی برادران وارنر به سرویس Origin Access اضافه می‌شود و در هفته‌های آینده نیز شاهد راهیابی بازی‌های بیشتری به این سرویس خواهیم بود. این اولین باری است که کمپانی Electronic Arts بازی‌های انتشاریافته توسط دیگر کمپانی‌ها را برای راهیابی به پلتفرم Origin Access می‌پذیرد.

کاربران سرویس Origin Access از حالا می‌توانند مجموعه بازی‌های Batman Arkham و سه‌گانه LEGO Batman را تجربه کنند. کمپانی EA همچنین اعلام کرد که بازی The Witness، بازی Out of the Park Baseball 19، بازی Lost Castle، بازی Bulletstorm و بازی Wasteland 2 بازی‌های دیگر این سرویس خواهند بود که در آینده در دسترس قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، اگر از مشترکین سرویس Origin Access نیستید، می‌توانید تا تاریخ ششم فروردین‌ماه (۲۶ مارس) از نسخه آزمایشی هفت روزه استفاده کنید. اگر درباره این سرویس اطلاعی ندارید باید بگوییم که سرویس Origin Access یک سرویس اختصاصی برای پلتفرم پی‌سی است که شباهت زیادی به سرویس Xbox Game Pass کمپانی مایکروسافت دارد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا با پرداخت ۴.۹۹ دلار اشتراک ماهانه به صورت نامحدود به لیست بزرگی از بازی‌های الکارونیک آرتز نظیر مجموعه Dead Space و سری Dragon Age دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران Origin Access قادر به تجربه نسخه آزمایشی بازی‌ها هستند و در خریدهای دیجیتالی خود از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس Origin Access به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده