نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار اپیزود نهایی بازی Batman: The Enemy Within مشخص شد

استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که اپیزود پایانی بازی Batman: The Enemy Within در ماه آینده منتشر خواهد شد و در این اپیزود شاهد یک پایان حماسی خواهیم بود.

سال گذشته شاهد انتشار اولین اپیزود بازی Batman: The Enemy Within بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ماه آینده اپیزود نهایی بازی منتشر خواهد شد که پایانی بر ماجراجویی شوالیه تاریکی در شهر گاتهام است و بازیکنان در آن شاهد یک پایان حماسی هستند که بسته به مسیری که در پیش می‌گیرند، متفاوت خواهد بود.

استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که اپیزود ششم و پایانی بازی Batman: The Enemy Within که Same Stitch نام دارد، به طور رسمی در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، مک، اندروید و iOS منتشر خواهد شد. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که اپیزود پایانی به طور خاص یکی از بلند‌پروازانه‌ترین اپیزودهای این استودیو به شمار می‌آید، به طوری که این اپیزود دو پایان کاملا متفاوت را برای کاراکتر جان دو (نسخه تل‌تیل گیمز کاراکتر جوکر) به همراه دارد که بازیکنان بسته به انتخاب‌هایی که در اپیزودهای قبلی انجام داده‌اند، با یکی از آن دو در اپیزود پایانی روبرو خواهند شد.

به طور کلی، بازیکنان می‌توانند انتظار «سه ساعت و نیم محتوای داستانی» را داشته باشند که در «دو خط داستانی کاملا متمایز» با حداقل تعداد صحنه‌های مشترک گسترده شده است؛ به این معنا که بازیکنان بسته به تصمیم‌هایی که در آخرین ماجراجویی بتمن و بروس وین اتخاذ می‌کنند، با خط داستانی متفاوتی روبرو می‌شوند.

در حال حاضر بازی Batman: The Enemy Within در پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC، Mac، iOS و Android در دسترس است و پرونده این بازی با انتشار اپیزود نهایی در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) بسته خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Batman: The Enemy Within


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده