// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد

کمپانی نینتندو در جریان لایو استریم Nintendo Direct اعلام کرد که بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای سوییچ هم منتشر می‌شود.

خرداد ماه گذشته در جریان نمایشگاه E3 2017، بازی Sushi Striker: The Way of Sushido برای کنسول دستی نینتندو 3DS معرفی شد. پس از آن دیگر شاهد انتشار اخبار پیرامون این بازی از سوی سازندگان نبودیم تا اینکه در جریان رویداد Nintendo Direct که بامداد امروز برگزار شد، سازندگان اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم در دست توسعه قرار دارد و هر دو نسخه در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ماه) برای دارندگان کنسول‌های نینتندو در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Sushi Striker: The Way of Sushido  به گوشتان می‌خورد باید بدانید دنیای آن جایی است که سوشی غیرقانونی است. البته این موضوع قهرمان ما یعنی Musashi را از استفاده از سوشی بازنمی‌دارد و وی باز سعی خود را می‌کند که با استفاده از کمربند سوشی خود به مبارزه با امپراطوری شیطانی برود. همانطور که حدس زدید تمامی محتویات بازی از هر جهتی مربوط به سوشی خواهد بود. روند بازی طوری پیش می‌رود که در آن کاربران پس از خوردن چندین سوشی و اعمال کامبو، بشقاب‌های آن را به سمت حریف خود پرتاب می‌کنند. گفتنی است که بشقاب سوشی‌ها در میزی در جلوی شما در حال جابه‌جایی است و از این رو بازیکان باید بدانند که چه سوشی‌هایی را نوش‌جان می‌کنند. در صورتی که سیستم مبارزات این بازی برای کاربران پیچیده به نظر می‌رسد آنها می‌توانند به لطف بخش Sushi Sprites از مبارزات بازی بیشتر مطلع شوند.

 در جریان استریم نینتندو دایرکت اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Sushi Striker: The Way of Sushido از بخش آنلاین و چند نفره بهره‌مند می‌شود اما هنوز معلوم نیست که آیا این ویژگی در نسخه 3DS این بازی هم جای گرفته است یا خیر. بازی Sushi Striker: The Way of Sushido در استودیو ایندیز‌زیرو (IndiesZero) در حال توسعه است. استودیو مذکور را با ساخت‌ پروژه‌هایی همچون بازی Theatrhythm Final Fantasy، بازی Retro Game Challenge و بازی NES Remix می‌شناسیم.

در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از این بازی نگاهی بیاندازید و خود را با محیط زیبای بازی آشنا کنید.

Sushi Striker: The Way of Sushido

نظرات خود را در مورد بازی سوشی محور با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده