نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰

South Park: The Fractured But Whole به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، بازی South Park: The Fractured But Whole برای سوییچ تایید شد که به‌زودی هم منتشر می‌شود. 

South Park: The Fractured But Whole یکی از بازی‌های موفق سال گذشته بود که توسط یوبی‌سافت با محوریت مجموعه محبوب ساوث پارک منتشر شد و به دلیل داشتن بار طنز قوی و همچنین گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده، واکنش‌های مثبتی را در پی داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد نینتندو دایرکت که بامداد امروز برگزار شد، انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هم تایید و تاریخ انتشار آن اعلام شد. 

بر این اساس بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ ۴ اردیبهشت برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. کاربران کنسول نینتندو قادر خواهند بود علاوه بر نسخه اصلی بازی، DLC‌های آن را هم به صورت مجزا یا در قالب سیزن پس خریداری کنند. تا به امروز دو DLC با نام‌های Danger Deck و From Dusk Till Casa Bonita برای این بازی منتشر شده‌اند که در بسته اول، با یک سری دشمن بسیار قوی مبارزه می‌کنید و بسته دوم هم شما را وارد ماجراجویی‌ای برای پیدا کردن خواهر شخصیت Mysterion می‌کند. 

همچنین سومین بسته الحاقی بازی هم که قرار است با نام Bring the Crunch منتشر شود، روی سوییچ هم قابل خرید خواهد بود. بازی South Park: The Fractured But Whole در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی این بازی به شرح زیر است:

اصلی‌ترین نقطه قوت بازی South Park: The Fractured but Whole، انتقال درست حس و حال مجموعه ساوت پارک به مخاطب است و در این بازی هم همان طنز بزرگسالانه و خاص انیمیشن‌ها را شاهد هستیم و از طرف دیگر بازی داستان خیلی خوبی هم روایت می‌کند و با گیم پلی خوبش، می‌تواند مخاطب را برای تقریبا ۱۵ ساعت سرگرم کند. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده