نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵

بازی Okami HD برای نینتندو سوییچ تایید شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، اعلام شد که بازی Okami HD برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. 

Okami HD یک نسخه بهبود‌یافته از بازی تحسین‌شده Okami است که چندی پیش برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد نینتندو دایرکت که بامداد امروز برگزار شد، انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هم تایید شده است. 

نسخه سوییچ Okami HD هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط می‌دانیم که تابستان ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. همچنین این نسخه از کنترلر‌های لمسی و حرکتی سوییچ بهره خواهد برد تا تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد روی کنسول نینتندو ارائه دهد. پیش از این نسخه Wii بازی Okami هم از کنترلر‌های حرکتی بهره برده بود که نتیجه آن، کنترل ساده‌تر بازی و استفاده راحت‌تر از مهارت‌های اوکامی بود؛ اتفاقی که در نسخه سوییچ هم شاهد آن خواهیم بود. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه بازی Okami HD را نداشته‌اید، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. Okami HD از ما نمره عالی ۹ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

Okami یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 2 بود که هنوز هم تجربه نسخه اصلی آن لذت‌بخش است چه برسد به اینکه بازی ریمستر هم شده باشد و از سخت‌افزار‌های امروزی پشتیبانی کند. پس اگر دل‌تان برای بازی‌ای که هیچ فرقی با یک اثر هنری ارزشمند ندارد تنگ شده، نباید تجربه Okami HD را از دست بدهید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده