نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۲

تاریخ عرضه بازی Mario Tennis Aces برای نینتندو سوییچ مشخص شد

نینتندو در جریان استریم نینتندو دایرکت جدید خود که دقایقی پیش برگزار شد، تاریخ عرضه بازی Mario Tennis Aces را اعلام کرد.

دقایقی پیش، نینتندو در جریان استریم جدید نینتندو دایرکت، تاریخ عرضه بازی Mario Tennis Aces را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد. به این ترتیب علاقمندان به این بازی می‌توانند در تاریخ ۲۲ ژوئن (اول تیر) به تجربه این بازی بپردازند. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی، نینتندو اطلاعات جدیدی نیز از Mario Tennis Aces را با علاقمندان به اشتراک گذاشت. علاوه بر ضربات عادی ورزش تنیس، ضرباتی موسوم به Zone Shots نیز در این بازی قرار داده شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند ضربات خود را با دقت بیشتری به سوی حریف روانه کنید.

مکانیک جدیدی با نام Zone Speed نیز در این بازی قرار داده شده است که به شما اجازه می‌دهد که تصاویر بازی را تبدیل به صحنه آهسته کنید و راحت‌تر به توپ ضربه بزنید. البته استفاده از این تکنیک‌های جدید، نیازمند نوار انرژی پر است که این نوار با ضربات صحیح و مختلفی که در طول بازی می‌زنید، پر خواهد شد.

این اولین بازی تنیس ماریو است که از سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. در آن سال بازی‌ای با نام Mario Tennis: Ultra Smash برای کنسول Wii U عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده