نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

اولین تریلر فصل دوم سریال Legion منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم سریال لژیون (Legion) را منتشر کردند که در آن بخش‌های نسبتا زیادی از این مجموعه نشان داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Legion (لژیون) توسط بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX منتشر شده است. ما در این تریلر نمایش صحنه‌های مختلفی از این مجموعه را شاهد هستیم که نشان می‌دهد این فصل هم درست همانند فصل ابتدایی، یک ماجراجویی دیوانه کننده، جذاب و جالب انتظار ما را می‌کشد؛ حتی این بار قرار است این ماجراجویی کمی موزیکال و خنده‌دار هم بشود. ما در این فصل از این سریال فرعی از دنیای افراد ایکس (X-Men) قرار است شاهد حضور دوباره شخصیت دیوید هالر با بازی دن استیونز باشیم.

از طرفی در این تریلر ما شاهد این موضوع هستیم که دیوید هالر، تنها قسمت‌های خیلی کمی از اتفاقاتی که در انتهای فصل اول و حتی بعد از آن رخ داده است را به یاد می‌آورد. همچنین از طرف دیگر، متوجه می‌شویم که به نوعی در این فصل تعداد صحنه‌های موزیکال سرگرم کننده بسیار زیادی وجود داشته و انتظار بینندگان را می‌کشد. با این حال، موضوعی که در این میان اهمیت بسیار زیادی نسبت به دیگر موارد دارد این است که زمانی که او همه چیز را رها کرده و رفت، چه اتفاقی سر بقیه دنیا و آدم‌های ساکن آن آمده است. یکی از تغییرات اتفاق افتاده این است که دوستان او به بخش ۳ (Division 3) پیوسته‌اند. Division 3 همان سازمان دولتی‌ای است که مسبب اتفاقات فصل اول بود.

تنها دلیلی هم که آنها برای این کار خود دارند این است که قصد دارد مقابل شخصیت منفی داستان یعنی اماهل فاروق ملقب به شدو کینگ با بازی نوید نگهبان ایستادگی کرده و در نهایت او را متوقف کنند. براساس توضیحاتی که این تریلر به مخاطبان خود ارائه می‌دهد، موجود شیطانی داستان در حال حاضر در حال آلوده کردن دیگران است که همین موضوع به نوعی منجر به «پایان یافتن همه چیز» می‌شود. حال سوالی که در این میان به وجود می‌آيد این است که آیا دیوید، دوستان او و همچنین افراد بخش ۳ با تلاش‌های خود در نهایت می‌توانند مقابل اماهل فاروق بایستند و او را از کارهایی که قصد انجام آنها را دارد بازدارند؟

البته جالب است بدانید که این سوال، تنها موردی نیست که با تماشای فصل اول و همچنین تریلر فصل دوم در ذهن بینندگان به وجود می‌آید و قرار است در فصل بعدی به آن پاسخ داده شود. در این تریلر ملانی برد می‌گوید: «همگی ما در نهایت می‌میریم. اما تراژدی واقعی این است که زندگی کردن را فراموش می‌کنیم». 

نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، هم مانند فصل اول کار ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال Legion را بر عهده دارد. علاوه بر ساخت و نوشتن فیلمنامه، هاولی به‌همراه لورن شولر، دانر، سیمون کینبرگ، جف لوب و استن لی، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی هم در این سریال حضور دارد. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، جامین کلمنت، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، جین اسمارت، نوید نگهبان، کوینتون باکلر و کیتی اسلتون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل دوم سریال Legion تایید و اعلام شده است. فصل دوم سریال Legion در ۱۰ قسمت تولید شده است که نسبت به فصل اول آن شاهد افزایش دو قسمتی آن هستیم. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. 

ماه گذشته مارول اعلام کرد که پخش هفتگی فصل دوم سریال Legion از تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۸ (۱۴ فروردین ۱۳۹۷) از شبکه FX آغاز خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده