نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶

شخصیت اسنوک در Star Wars: The Last Jedi احتمالا در یک فیلم پیش درآمد بازمی‌گردد

اندی سرکیس، بازیگر نقش اسنوک در فیلم Star Wars: The Last Jedi، از احتمال بازگشت این شخصیت به این مجموعه سخن گفت.

در سال ۲۰۱۵ و فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) یک شخصیت منفی جدید به نام رهبر اعظم اسنوک معرفی شد. اسنوک شخصیتی است که تماما با تکنولوژی سی‌جی‌آی و موشن کپچر به تصویر کشیده شده و نقش او را نیز اندی سرکیس ایفا می‌کند.

ادامه این خبر، داستان فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای را فاش می‌کند

 

سوالات زیادی درباره این شخصیت و گذشته‌اش وجود داشت که هیچ‌کدام به جواب نرسیدند و پس از کشته شدن وی توسط ری و کایلو در جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، هواداران به شدت ناامید شدند. آیا او گذشته‌ای دارد؟ گذشته‌اش چیست؟ این موضوع در آخرین جدای مشخص نشد.

سرکیس به تازگی در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی اطلاعات جدیدی از این شخصیت به اشتراک گذاشته است. وی توضیح داد که لوکاس فیلم عمدا گذشته اسنوک را فاش نکرد و او با جی جی آبرامز، کارگردان نیرو برمی‌خیزد، و رایان جانسون، کارگردان آخرین جدای، درباره داستان‌هایی برای گذشته‌ی اسنوک صحبت‌هایی انجام داده است. هواداران می‌توانند خرسند باشند که داستان گذشته اسنوک وجود دارد، اما برای دیدن آن فعلا باید منتظر بمانند. سرکیس در این رابطه گفت:

از من خواسته شده تا چیزی را فاش نکنم؛ چرا که ممکن است وی را به شکلی در یک فیلم پیش درآمد یا چیز دیگری برگردانند. به نظر این موضوع خیلی باحال است. گذشته اسنوک هنوز برای مردم مثل یک راز است. می‌دانم که برای بعضی‌ها غیر قابل تحمل است، اما به نظرم این موضوع اجازه می‌دهد تا بعدا از این طریق عمق بیشتری به داستان‌ها بدهیم.

در آخرین جدای، اسنوک را از نزدیک دیدیم و مشاهده کردیم که زخم‌های بسیار زیادی دارد. سرکیس توضیح داد که او زخم‌ها و آسیب‌هایش را که نتیجه نبردهای قبلی‌اش است، برای مدت‌ها با خود همراه داشته است. وی در این رابطه گفت:

این موضوع به نوعی تباهی اسنوک را نشان می‌دهد. او بسیار مسن است و آن زخم‌های قدیمی‌اش بر روند بازیابی سلامتی‌اش تاثیر گذاشته‌اند و بدنش در آستانه از بین رفتن است.

سرکیس بر این باور است که اسنوک حدود دویست سال عمر دارد. وی همچنین در این مصاحبه اعلام کرد که امیدوار است لوکاس فیلم روزی تصمیم بگیرد که اسنوک را برگرداند. اما چگونه؟ سرکیس اینگونه به این سوال پاسخ داد:

هر چیزی در فیلم‌های جنگ ستارگان ممکن است؛ من که حاضرم این کار را انجام دهم. به نظر من این شخصیت هنوز کارهای بیش‌تری برای انجام دادن دارد، اما در حال حاضر با کسی در حال مذاکره درباره این موضوع نیستم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده