نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Diablo 3 احتمالا برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، شایعاتی که در مورد عرضه بازی Diablo 3 روی کنسول نینتندو سوییچ بازگو می‌شوند حقیقت دارند.

حدود یک هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال عرضه یک نسخه از بازی Diablo برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد. ماجرا از این قرار بود که کمپانی بلیزارد، ناشر و سازنده مجموعه Diablo یک ویدیوی کوتاه در توییتر منتشر کرد که در آن یک چراغ کوچک شبیه نماد بازی‌های دیابلو با کلید (سوییچ) خاموش و روشن می‌شد. همین ویدیو باعث شد تا گمانه‌پردازی‌های زیادی پیرامون این موضوع به‌وجود بیاید، اما بلیزارد با گفتن عبارت «به شما اطمینان می‌دهیم که ما اینقدر زرنگ نیستیم» آبی روی آتش شایعات ریخت و اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار دیابلو روی سوییچ ندارد. با وجود این، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که تایید می‌کند نسخه‌ای از مجموعه قدیمی اکشن نقش‌آفرینی بلیزارد برای کنسول جدید نینتندو در راه است.

diablo Switch

وبسایت یوروگیمر به نقل از منابع آگاه اعلام کرده که شایعات اخیر حقیقت دارند و یک نسخه از مجموعه دیابلو قرار است برای کنسول سوییچ منتشر شود. یوروگیمر همچنین به طور مشخص اعلام کرده که این نسخه در واقع یک پورت از آخرین شماره این سری یعنی Diablo 3 خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که دو بسته الحاقی بازی به نام‌های Reaper of Souls و Rise of the Necromancer هم برای سوییچ عرضه می‌شوند یا خیر. در گزارش یوروگیمر هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار این بازی نشده است، اما گفته می‌شود که معرفی رسمی آن به وسیله بلیزارد طی چند ماه آینده رخ خواهد داد.

بازی Diablo III ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای پی سی منتشر شد و سپس به کنسول‌های خانگی نیز راه یافت. بلیزارد پس از سال ۲۰۰۰ که Starcraft را روی کنسول نینتندو 64 منتشر کرد، هیچ بازی دیگری را برای پلتفرم‌های بازی نینتندو نساخته است. طرفداران Overwatch هم تاکنون بارها از بلیزارد خواسته‌اند تا این بازی را برای کنسول سوییچ منتشر کند، اما ظاهرا این امر با چالش‌های زیادی مواجه است و بلیزارد هم علاقه‌ای برای انجامش ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده