نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

کلاس کاراکتر جدیدی به بازی South Park: The Fractured But Whole اضافه می‌شود

بالاخره کلاس محبوب Netherborn در اولین دی ال سی بازی، به South Park: Fractured But whole می‌آید.

اولین بسته الحاقی South Park: The Fractured But Whole در بیستم مارس (بیست و نهم اسفند) منتشر می‌‌شود و کلاس جدید «نتربورن» را به بازی اضافه می‌کند. البته از آن‌جایی که کاراکتری از این کلاس همیشه در این بازی وجود داشته، بهتر است بگوییم در این بسته‌ی الحاقی این کلاس برای اولین بار برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. 

نام این بسته‌ی الحاقی From Dusk Till Casa Bonita (از غروب تا کاسا بونیتا) یا همان رستوران مورد علاقه‌ی اریک کارتمن، است که بر اساس رستوران واقعی کاسا بونیتای لیک‌وود واقع در کلرادو ساخته شده است. در این DLC، خواهر میستریان حالا به بچه خون‌آشام‌های مدرسه ملحق شده است. در «کاسا بونیتا»، ابر قهرمان‌های سوث پارک در تلاشند تا این دختر معصوم را از این فرقه‌ی خطرناک نجات دهند.

South Park: Fractured But Whole

نتربورن‌ها به بازی اضافه می‌شوند چون میستریان یکی از آن‌ها است. وقتی South Park: The Fractured But Whole برای اولین بار در هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) منتشر شد، بازیکنان متوجه شدند که می‌توانند «خون آشام‌ها» را در نقاط ضعف کارکتر خود قرار دهند، اما هیچ شخصیتی در داستان جز «کلاید» دارای این خصیصه‌ها نبود. با این حال، خصوصیات نتربورن‌ها تنها در شخصیت میستریان باقی ماند. گفته می‌شود که قرار بود شخصیت میستیک نیز بخشی از این بازی باشد، اما سازندگان در شعبه‌ی سانفرانسیسکوی Ubisoft تصمیم به حذف این کارکتر از بازی نهایی گرفتند.

به هر صورت، حالا ۱۱ کلاس مختلف در بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به طور دلخواه قدرت‌هایشان را برای کارکتر خود گلچین کنند. در ابتدا سه کلاس بادپا، بروتالیست و بلستر و در ادامه‌ی بازی به مرور زمان کلاس‌های المنتالیست، سایچیک، سایبورگ، گدجتیر، قاتل،‌ رزمی‌کار و پلنت منسر برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گرفتند.

نتربورن چهار قدرت جدید را به لیست توانایی‌های شخصیت اصلی اضافه می‌کند. هنریتا بیگل نیز که عضو دسته‌ی بچه‌های گاث شهر است، به عنوان یک ساپورت قابل اعتماد به تیم ابرقهرمان‌ها اضافه می‌شود.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده