نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵

رویداد Inside Xbox مایکروسافت امشب برگزار می‌شود

مایکروسافت در جدیدترین رویداد گیمی خود با نام Inside Xbox قرار است از ویژگی‌های جدید ایکس‌باکس وان و اطلاعاتی پیرامون بازی Sea of Thives رونمایی کند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از شرکت مایکروسافت، باخبر شدیم که قرار است امروز رویدادی تحت عنوان Inside Xbox برگزار شود و با توجه به همین اخبار منتشر شده، Sea Of Thieves و رونمایی از ویژگی‌های جدید کنسول ایکس باکس وان از بخش‌های مهم این رویداد خواهند بود. به طور کلی، در این نمایش قرار است درباره آنچه که هواداران درباره ساخت بازی‌ها و کنسول‌‌ها نمی‌دانند صحبت شود.

تینا استمفورد، مدیر برنامه‌نویسی مایکروسافت، درباره این رویداد گفت: 

ما با قدرت تمام به شفاف‌سازی و اینکه یک گفتگوی دوطرفه درست با هواداران‌مان داشته باشیم باور داریم.

قرار است افتتاحیه این رویداد به مصاحبه با اعضای شرکت Rare، سازندگان بازی Sea Of Thieves، اختصاص پیدا کند؛ اینکه طراحی بازی چگونه بوده و آنها چطور به نظرات طرفداران پس از انجام نسخه‌های آزمایشی واکنش نشان داده‌اند و چه انتظاراتی باید از بازی‌شان داشت. علاوه بر این، مایکروسافت اظهار داشته که سازندگان قرار است اشاره‌ای وسوسه‌انگیز به اولین DLC بازی داشته باشند.

این همایش سریالی خواهد بود و پس از بازی Sea Of Thieves، قرار است به Xbox Game Pass، برنامه مخصوص اشتراک مایکروسافت که در تولیدش از کانال Netflix الهام گرفته شده، پرداخته شود. مایکروسافت همچنین قرار است ویژگی‌های جدید کنسول Xbox One را معرفی کند؛ هنوز از ماهیت این ویژگی‌ها اطلاعی نداریم و مشخص نیست منتظر چه چیزی باید باشیم. علاوه بر این، نیکو بیهری، تهیه کننده اجرایی مایکروسافت، قرار است درباره Far Cry 5 ،PUBG و موارد دیگر صحبت کند.

مایکروسافت اعلام کرده که در این همایش قرار است طلا هم بسازد (تعجب نکنید مایکروسافت واقعا چنین حرفی زده).  این کمپانی همچنین وعده داده که قرار است با دو دوست فوق‌العاده و قدیمی دیدار کنیم (یکی انسان و دیگری یک قطعه‌ پلاستیکی) که احتمالا آن قطعه، کنترلر Xbox Duke و انسان مذکور شیموس بلکلی، سازنده‌ این کنترلر، باشد.

رویداد Inside Xbox قرار است ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت ایران برگزار شود. برنامه قسمت‌های بعدی این رویداد توسط مایکروسافت اعلام خواهد شد. شما می‌توانید این رویداد را به طور مستقیم از طریق سرویس‌های مایکروسافت، Youtube و Twitch تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده