نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Rainbow Six Siege به رکورد جدیدی در زمینه کاربران همزمان در پی سی دست یافت

طبق آمار رسمی ارائه‌شده توسط Steam Charts، تعداد کاربران همزمان بازی Rainbow Six Siege در کامپیوتر از مرز 176 هزار نفر عبور کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Rainbow Six Siege به رکورد جدیدی در زمینه کاربران همزمان در پی سی دست یافته است که با توجه به اینکه این بازی تیراندازی مبتنی بر تیم بیش از دو سال پیش منتشر شده، بسیار شگفت‌انگیز است. آمار رسمی منتشر شده توسط ‌Steam Charts نشان می‌دهد که بازی Rainbow Six Siege به دنبال انتشار آپدیت Operation Chimera تعداد ۱۷۶ هزار و ۸۵۶ کاربر همزمان داشته است.

طبق آمار ارائه‌شده توسط استیم چارتز، تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege در چند ماه گذشته به طور چشم‌گیری افزایش یافته است. در مقام مقایسه، رکورد بیشترین کاربران همزمان ماه گذشته بازی نزدیک به ۱۲۵ هزار کاربر بوده و در زمان کوتاهی تعداد ۵۰ هزار کاربر به این بازی اضافه شده است. همچنین همانطور که وب‌سایت پی‌سی گیمر اشاره می‌کند، این آمار و ارقام تنها مربوط به شبکه استیم بوده و آمار مربوط به سرویس یوپلیِ یوبی‌سافت در آن لحاظ نشده است.

بازی Rainbow Six Siege در ابتدا در تاریخ دهم آذرماه ۱۳۹۴ (۱ دسامبر ۲۰۱۵) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC منتشر شد. کمپانی یوبیسافت به تازگی اعلام کرده است که این بازی در تمام پلتفرم‌ها ۲۷ میلیون کاربر دارد. همچنین این آمار بدون در نظر گرفتن بازیکنان نسخه آزمایشی است، اما همچنان شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

کمپانی یوبی‌سافت آمار مربوط به کاربران همزمان بازی Rainbow Six Siege در کنسول‌ها را به اشتراک نگذاشته است، بنابراین نمی‌توانیم آمار مربوط به نسخه پی‌سی را با نسخه‌های کنسولی مقایسه کنیم. به طور کلی یافتن مسابقات در بازی Rainbow Six Siege بسیار ساده است و به این خاطر شاهد بازیکنان زیادی در این بازی هستیم. همچنین محبوبیت این بازی می‌تواند دلیلی باشد که کمپانی Ubisoft به این زودی‌ها قصد ساخت نسخه دوم بازی Rainbow Six Siege را ندارد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Rainbow Six Siege را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده