نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

آغاز فروش ویژه بازی‌های انحصاری PS4 در فروشگاه پلی استیشن اروپا

کاربران اروپایی شبکه پلی‌استیشن می‌توانند از حالا و به مدت محدود برخی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 را با تخفیف خریداری کنند.

در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که تعداد زیادی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 در حراج Only On PlayStation برای کاربران اروپایی با تخفیف همراه شده است و در این میان نام بازی‌هایی نظیر بازی The Last of Us Remastered و بازی Uncharted: The Lost Legacy به چشم می‌خورد. علاوه بر این، کمپانی سونی از حراج این هفته فروشگاه پلی‌استیشن نیز رونمایی کرد که بازی‌های مجموعه Call of Duty را با تخفیف در اختیار می‌گذارد.

در حال حاضر بازی Black Ops III's Zombies Chronicles Edition با ۴۵ درصد تخفیف به قیمت ۳۰ پوند (۳۵ یورو) به فروش می‌رسد و این نسخه شامل بازی پایه و هشت نقشه بازسازی‌شده از بازی‌های قبلی مجموعه Call of Duty است. همچنین در حراج Only On PlayStation برای کاربران اروپایی نیز شاهد تخفیف‌های خوبی هستیم که بخشی از این تخفیف‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

اسم بازیقیمت تخفیفقیمت اصلی
Uncharted: The Lost Legacy۲۰ پوند۳۰ پوند
The Last of Us Remastered۱۶ پوند۳۵ پوند
بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn۱۰ پوند۱۶ پوند
Gran Turismo Sport۳۰ پوند۵۰ پوند
Infamous: Second Son۸ پوند۳۵ پوند
Knack 2۱۶ پوند۳۰ پوند

شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های موجود در حراج Only On PlayStation را از اینجا مشاهده کنید. این حراج در تاریخ یکم فروردین ماه (۲۱ مارس) به پایان می‌رسد، در حالی که تخفیف‌های این هفته فروشگاه پلی‌استیشن در تاریخ بیست و سوم اسفندماه (۱۴ مارس) خاتمه می‌یابد.

یک حراج بزرگ نیز در فروشگاه پلی‌استیشن امریکا جریان دارد و بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی نظیر بازی Final Fnatasy XII: The Zodiac Age، بازی NieR Automata و تعداد زیادی از بازی‌ها را با تخفیف تهیه کنند. همه این‌ها علاوه بر بازی‌های رایگان ماه مارس برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس است که در حال حاضر در دسترس است. این ماه کاربران پلی‌استیشن پلاس می‌توانند بازی Bloodborne و بازی Ratchet & Clank را در کنسول PS4 تجربه کنند و بازی‌های دیگری نیز برای دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در نظر گرفته شده است. با این وجود کمپانی سونی اعلام کرده است که کاربران دو کنسول PS3 و پلی‌استیشن ویتا از ماه مارس سال ۲۰۱۹ دیگر بازی جدیدی به صورت رایگان دریافت نخواهند کرد و بازی‌های ماه مارس ۲۰۱۹ آخرین گروه از بازی‌های رایگان این دو کنسول به حساب می‌آید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده