نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اسکین رایگان شخصیت Overwatch به مناسبت سالگرد بیست سالگی StarCraft

هر چه سریعتر به اکانت Overwatch خود وارد شده و صاحب اسکینی رایگان برای Widowmaker شوید! 

اسکینی که Blizzard برای ادای احترام به سری StarCraft در بازی Overwatch منتشر کرد، هم اکنون در دسترس است. شما تنها با وارد شدن به بازی Overwatch از همین حالا تا سوم آپریل (چهاردهم فروردین) می‌توانید صاحب اسکین Kerrigan برای شخصیت Widowmaker شوید. در این اسکین Widowmaker ظاهری شبیه سارا کریگن دارد؛ معروف‌ترین عضو نیروهای «گوست» قبل از اینکه به ملکه تیغه‌ها تبدیل شود.

widowmaker

این تنها یکی از برنامه‌های بیلیزارد برای جشن گرفتن سالگرد بیست سالگی سری StarCraft در سی و یکم مارس (یازدهم فروردین) است. شما از امروز می‌توانید با وارد شدن به بازی‌های StarCraft: Remastered و StarCraft 2، پرتره‌ها و دیکال‌های مختلف  (پاداش‌هایی که تعداد پیروز‌ی‌های یک بازیکن را در هر کدام از بازی‌های این سری نشان می‌دهند) و با سر زدن به اکانت Diablo 3 خود، یک حیوان دست آموز از نوع «بتل کروزر» هدیه بگیرید. در بیست و یکم مارس (اول فروردین) نیز، حالت «تاورن برال» بازی Hearthstone، با حال و هوا و مضمون StarCraft بر روی سرورها خواهد آمد. از بیست و هفتم مارس،‌ پرتره‌هایی به مناسبت این جشن در Heroes of the Strom منتشر خواهند شد و دست آخر اینکه، حیوانات دست آموزی بر اساس دنیای StarCraft به World of Warcraft خواهند آمد.

بلیزارد مقدمات جشن گرفتن این سالگرد را با اعلام رایگان شدن اولین بازی از سری StarCraft و عرضه‌ی یک بازسازی 4K ارزان، درست یک سال پیش شروع کرد. از آنجا که StarCraft کمک شایانی به این استودیو کرد تا بتواند به جایگاه امروز خود برسد، جای تعجب نیست که بلیزارد بخواهد این سالگرد را هر چه با شکوه‌تر برگزار کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده